Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana asunto, kerrankin joku erilainen:

Vierailija
20.07.2014 |

kohdenumero oikotiellä: 2007038

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuosta kun ottaa tavarat pois, niin ihan peruskämppähän se on keittiötä lukuunottamatta.

Vierailija
2/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tennarikokoelma on aika huvittava mutta jokainen saa tietty käyttää omat rahansa mihin haluaa. Ei minusta asunto ollut kiinnostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita kenkiä, eivät laadukkaita ollenkaan.

Vierailija
4/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihana asunto sulla ap, kai se kaupaksi menee kunhan tarpeeksi tyrkytät sitä :)

Vierailija
5/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka makee :)  en tykännyt vain olohuonene roikkalampusta. Miksi minulle tulee mieleen, että tämä on jonku transvestiitin tai drag queenin asunto... noista ei-niin-arkisista-vaatteista ja kengistä kait.

Vierailija
6/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailuaddiktin luola. Divarista ostettu kirjoja kirjahyllyn koristeeksi. Tuon asunnon omistaja ei taatusti kirjoja lue.

Vierailija
7/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tuo luonnonmateriaali/etnisyys/matkailuteema. Meillä vähän samoja elementtejä sisustuksessa, mutta itse tykkään että on enemmän värejä. Mutta ainahan täällä haukutaan heti kun on jotain vähän persoonallisempaa. Itse olen työn kautta nähnyt paljon keskiluokkaisia/ylemmän keskiluokan koteja ja yllätyin miten samanlaisia kaikki oli, jopa täysin samat lamput ja sohvat useimmissa. Vain kaksi poikkesi, toinen persoonallisella värikkäällä funkkishenkisellä sisustuksella ja toinen vanha omakotitalo jossa vähän boheemi meininki ja sotkuista. Muuten kuin kopioita toisistaan. Vanhemmat asiantuntijatehtävissä, johtajia, lääkäreitä, juristeja. Mutta ehkä se yksi oikeasti hieno sisustus, muuten tosi neutraalia ja mitäänsanomatonta. Mikäs siinä jos tykkää siitä, mutta en sitten kyllä ymmärrä että jos jollain enemmän yritystä niin teilataan. Mutta niinhän se on aina ja kaikessa jos joku uskaltaa jollain tavalla poiketa normista.

Vierailija
8/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:57"]

Kiva tuo luonnonmateriaali/etnisyys/matkailuteema. Meillä vähän samoja elementtejä sisustuksessa, mutta itse tykkään että on enemmän värejä. Mutta ainahan täällä haukutaan heti kun on jotain vähän persoonallisempaa. Itse olen työn kautta nähnyt paljon keskiluokkaisia/ylemmän keskiluokan koteja ja yllätyin miten samanlaisia kaikki oli, jopa täysin samat lamput ja sohvat useimmissa. Vain kaksi poikkesi, toinen persoonallisella värikkäällä funkkishenkisellä sisustuksella ja toinen vanha omakotitalo jossa vähän boheemi meininki ja sotkuista. Muuten kuin kopioita toisistaan. Vanhemmat asiantuntijatehtävissä, johtajia, lääkäreitä, juristeja. Mutta ehkä se yksi oikeasti hieno sisustus, muuten tosi neutraalia ja mitäänsanomatonta. Mikäs siinä jos tykkää siitä, mutta en sitten kyllä ymmärrä että jos jollain enemmän yritystä niin teilataan. Mutta niinhän se on aina ja kaikessa jos joku uskaltaa jollain tavalla poiketa normista.

[/quote]Suomalainen on massakansaa, jos poikkeat massasta sinua kiusataan tai kadehditaan. Kaikki pitää olla tasapäisesti ja tasapuolisesti just niinku naapurillasi. Luin jonkin aikaa sisustusblogeja, mutta en enää kestänyt katsoa, kun jokaikisellä oli valokuvissaan ihan ne samat huonekalut ja tähtityynyt!

Vierailija
9/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah!! Mä haluan tommoisen asunnon!!!! En ehkä sisustaisi ihan noin, mutta tuosta olisi hyvä lähteä liikkeelle.

Vierailija
10/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi toi kylppäri :D Paskanen lattia + pyykinpesukoneen poistovesi putki

Vierailija
11/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksz mä en nähnyt tuossa mitään erilaista?

Vierailija
12/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kämppä, ostaisin heti jos ois rahaa! En ymmärrä tennarien paljoutta, mutta mitä väliä, olisi ihanaa saada tollaiset säilytystilat kengille ja vaatteille! Ahhh!

Vierailija
13/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kateelliset täällä vinkuu!

Vierailija
14/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 17:21"]

[/quote]

No mulla kun on uusi omakotitalo ja paljon hienompi asunto kuin tuo niin ei mitään tarvetta olla kade...sanonpahan vaan että aivan tavallinen kämppä' ja yritetty sisustaa trendikkäästi laittamalla esille kaikki juoksulenkkarit ja aamutossut :)

Vierailija
15/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihana mennä tonkimaan noita tavaroita. 

Vierailija
16/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 17:21"]

[/quote]

No mulla kun on uusi omakotitalo ja paljon hienompi asunto kuin tuo niin ei mitään tarvetta olla kade...sanonpahan vaan että aivan tavallinen kämppä' ja yritetty sisustaa trendikkäästi laittamalla esille kaikki juoksulenkkarit ja aamutossut :)

[/quote]

Laitas pari kuvaa niin katsotaan, että onko talosi niin hieno kuin luulet.

Vierailija
17/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on liikehuoneisto, joka myydään asuntona/asunnoksi. Liikehuoneistot ovat edullisempia.

Vierailija
18/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairashan toi myyjä on.

Vierailija
19/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:55"]

Sairashan toi myyjä on.

[/quote]

miksi?

Vierailija
20/36 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, miten niin? Kiva kämppä, vaikka näin lapsiperheellisellä ei olisi varaa käyttää yhtä huonetta pelkkään vaatesäilytykseen.

Tykkäsin erityisesti siitä lasitiiliseinästä. Taljoja oli ehkä vähän turhan paljon mun makuuni, mutta eihän tuossa sisustusta myydäkään, vaan huoneistoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän