Ammatteja joissa palkka noin 3500 euroa
Luetelkaa ammatteja, joissa tienaa vähintään noin 3500 euroa kuukaudessa bruttona.
Kommentit (47)
Tässä ketjussa on nyt kolmenlaisia palkkoja
, 1. normaalityöajalla/kk (ilman lomapalkkaa, lisiä yms).
2. Lisien kanssa/kk. Ja
3. vuosityöansio jaettuna 12.
Esim. LVI-suunnittelijana, jolla on ~vuoden verran työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
AP taisi kalastella tätä?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006673572.html
En ihan ymmärtänyt. Kiinnostaa tuossa palkkaluokassa pyörivät ammatit, josko olisi mahdollista vaihtaa työtä tai ehkä vielä ammattiakin.
AP
Ihan minimitunneilla lukion lehtorina - toki teen toista työtä eli tuo (noin 3500 / kk) on vain ”peruspäivähoitokorvaus” ja loput ansiot tulee ihan muista töistä
Vierailija kirjoitti:
Luokanopettaja
Ei ainakaan ekaan kymmeneen vuoteen
Joku on udellut jonkun puolitutun tiedot verokalenterista ja nyt aprikoi tämän ammattia? Menikö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä lähihoitaja tai sairaanhoitaja saa peruspalkaksi 3500 euroa/ kk?
Vuorotöissä toki, mutta sitä ei kai kysytty, koska vuorolisät suht. samat kaikilla aloilla.
Ei mulla ole mitään vuorolisiä.
-Insinööri
Palkka nousee kokemusvuosien perusteella. Lähtöpalkka ei ole sama kuin keskipalkka.
Sosionomi. Laitossektorin yökkö. 3500 peruspalkka ja lisät yhteensä.
Yläkoulun aineenope, ilman ylitunteja, täydet ikälisät.
Toimittaja saa ton verran. Riippuu palkkaluokasta mutta aika nopeasti uralla alkaa saada tuota.
Mä myyn bussien ja kuorma-autojen osia ja saan suunnilleen tuon 3500 euroa per kk brutto.
Työnjohtaja Vähän reilusti tuon
Liikejohdon konsultti ( melkein kaksin kertaisesti tuon)
Nämä lähipiirini palkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erityisopettajana päässyt tuon maagisen rajan yli helposti. ;)
Peruskoulun erityisopettajana peruspalkka on 3000 euron paikkeilla, joten pitää olla ehkä kymmenen vuotta töissä, että pääsee tuon rajan yli. Toisella asteella voi päästä peruspalkallakin?
Vierailija kirjoitti:
Luokanopettaja
Joo kymmenen vuoden jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erityisopettajana päässyt tuon maagisen rajan yli helposti. ;)
Peruskoulun erityisopettajana peruspalkka on 3000 euron paikkeilla, joten pitää olla ehkä kymmenen vuotta töissä, että pääsee tuon rajan yli. Toisella asteella voi päästä peruspalkallakin?
Peruspalkka ei koskaan ole erityisopettajalla sama kuin kokonaispalkka. Ihan vaan sellainen uutinen.
Erityisopettajan mediaanipalkka on noin 4000 euroa kuussa.
tuomarin palkka on noin 4 730 euroa
Keskimääräinen kuukausipalkka tehtävänimikkeelle Merikapteeni on kuukaudessa. 5132 euroa