Onkohan Samettiorkidea
Palannut takaisin mieheksi.. kuunnellessa sen juttuja tuli vaan vähän semmonen olo välillä että ei ole satapros sinut detransitionsa kanssa. En keksi oikein muutakaan järkevää syytä näin pitkälle radiohiljaisuudelle ilman mitään ilmoituksia.
Vai tunteeko joku hänet ja tietää mistä voisi olla kyse. Menee vissiin viidettä kuukautta nyt ilman minkäänlaisia elonmerkkejä.
Kommentit (3)
Joo mutta kun ei ollut MERKKIÄKÄÄN tulevasta tauosta. Perusti klubinkin YouTubeen että jollain summalla per kuukausi saa ylimääräisiä videoita. Mainoksetkin pyörii edelleen joista saa massia. Ymmärtäisin kuukauden tai kahdenkin tauon mutta nyt mennyt todella pitkä aika.
En tajua kys. ihmistä. Itelläni ollut aina vahvana sekä maskuliinusuus sekä feminiinisyys, olen seurustellut naisten ja miesten kanssa, pukeutunut vaikka miten, meikannut ja ollut meikkaamatta. Miksi helvetissä näiden juttujen märehtimisestä ja minäminäminästä täytyy tehdä elämisen, olemassaolon keskipiste? Siinä jää elämä elämättä, kun liiaksi sisäänpäin käpertyy.
Mulla lokeroinnit, itseäni koskevat, tilaamattomat, tulleet aina ulkoapäin. Ja olen niille aina myös stopin laittanut.
Annetaan olla. Sometauko tai somen lopettaminen ovat aina hyviä päätöksiä, elämäntilanteesta riippumatta.