Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paniikkihäiriö?

Vierailija
27.07.2014 |

Voisiko tämä olla paniikkihäiriötä? Minulla siis välillä tulee puristava tunne vasemmalle puolelle rintaa ja vasemman käden sormet puutuvat joskus myös tulee kurkkuun kuristava tunne. Nuo oireet harvoin tulevat samaan aikaan kaikki ja eivät aina ole yhtä voimakkaita. Olen käynyt lääkärissä ,sielä minulta otettiin sydän ekg ja lääkäri kuunteli vielä keuhkot ja sydämmen ja kaikki oli ok. Lääkäri sanoi ,että minun pitää vain yrittää rauhottua ja keksiä muuta tekemistä ,kun oireita tulee. Pelkään silti ,että minulla on jokin sydänsairaus. Vai kuulostaako tuo paniikki häiriöitä ? Lisään vielä sen, että kun oireet alkavat minulla alkaa paniikki ja tärisen. Olen myös todella luulotautinen ja olen kärsinyt stressistä. Oikeastaan nuokin oireet alkoivat vasta kun luin netistä sydän oireista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paniikkihäiriöltä. Luulisi, että jo itse tajuisit olla huolehtimatta ,kun tiedostat luulotautisuutesi.

Vierailija
2/4 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä paniikkihäiriö, kun nuo oireetkin ovat alkaneet vasta netistä lukemisen jälkeen ja tutkimuksissa ei ole mitään todettu. Miksi menet lukemaan netistä sairauksista? Kuka tahansa sairastuu jos alkaa lukemaan niitä netistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vielä vastata?!

Vierailija
4/4 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paniikkihäiriöltä kuulostaa, ja myös yleistyneiseen ahdistuneisuushäiriöön kuuluu oman terveydentilan pakonomainen kyttääminen ja siitä stressaaminen. Kannattaa hakea jostain apua, että elämä helpottuu ja stressitaakka pienenee. Jatkuvassa pelossa eläminen on kuluttavaa. Kovasti tsemppiä! :)

t. Molemmista yllämainituista kärsivä