Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällövaroitus! Mitä teen? Kuukuppi unohtui sisälle moneksi päiväksi!

Vierailija
20.07.2021 |

Äsken alkoi valua ruskeaa liejua reisiä pitkin ja juoksin vessaan. Siellähän se oli, kuukuppi ties montako päivää ollut sisällä ja täynnä vaaleanruskeaa, kuolemanhajuista sameaa yökötystä.. En tajua miten olen unohtanut kupin sisään, yleensä olen ollut tarkka näistä asioista. Onko ketään asiantuntijaa kertomaan, pitääkö käydä lääkärissä vai antaa asian olla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni kuppi ei ole vaarallinen vaikka olisi sisällä liian pitkään. Toisin kuin tamponi. Mutta en ole lääkäri. Soita terveysneuvontaan.

Vierailija
2/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt peset ja keität kupin ja huuhtelet toosan. Sitten katsot päivän tai pari, alkaako oireita kuulua.

Sen siitä saa, kun käyttää suojaa, joka ei tunnu missään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat olla jos ei mitään oireita ole tai tule. Tai siis älä anna sen kupin olla pidempään :)

Tuuleta öisin, siis nuku ilman pöksyjä.

Vierailija
4/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee verilettuja. Ommnommm

Vierailija
5/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra mun vereni! Miten voi tuollainen tapahtua?! Suihkuttele paikkoja ja yritä saada se mätä veri kopaistua pois sieltä aukosta.😫

Vierailija
6/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisit lääkäriin jos ei ole oireita? Ihmetyttää nämä päivystyksien ruuhkauttajat tai jotka soittelee terveyskeskuksiin ilman oireita. Ette te saa mitään aikaa julkiselta, eikä pidäkään saada.

Vierailija
7/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut verta vaan jotain mätänevän ruumiin hajuista nestettä. Olisikin ollut verta.. Laitoin kupin luultavasti perjantaina :( Ap

Vierailija
8/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vItussa? hyi heIvetti

Vierailija
9/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohdin sen kupin joskus noin viikoksi sisälleni. Vuotoa oli ollut niin vähän ettei tullut yli kuitenkaan.

Ei tuosta seurannut mitään tulehduksia.

Säikähdin kyllä enkä uskaltanut pitkään aikaan käyttää kuukuppia, koska en luottanut muistiini.

Vierailija
10/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapettomassa tilassa kaikki alkaa haista. Katso pari päivää, miltä näyttää. Jos et tähänkään asti ole oireillut, tuskin kupin jalimakalvonesteen poistuminen kehosta asiaa pahentaa. Emätin kyllä puhdistuu itsestään, ei sitä tarvitse alkaa desinfioimaan, tulee enemmän vahinkoa kuin hyötyä.

Vierailija
11/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, itsellä jäi kerran päiväksi ja pelästyin siitäkin. Sitä ei tosiaan huomaa, liiankin kätevä kapistus..

Hae apteekista emättimen ph-tasapainoa vahvistavia emätinkapseleita ja seuraa tuleeko oireita. Jos ei mitään enää ilmene kupin poiston jälkeen niin tuskin mitään vaaraa on. Toki oman mielenrauhan vuoksi voit soittaa terveyskeskukseen ja vielä varmistaa pitääkö huolestua.

Vierailija
12/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Ensi kerralla kännykkään muistutus iltaisin? Mullakin on joskus unohtunut ehkä kahdeksi päiväksi, muttei onneksi sen pidempään. Tietääkseni myös kuukupin kanssa voi tulla toksinen shokkioireyhtymä, mutta se kai oireilee aika rajusti, jos on tullakseen. Sinuna desinfioisin kupin hyvin, pesisin toosan huolella ja hengähtäisin nyt ainakin aamuun asti. Jos ei oireita tule, ei ole oletettavasti hätääkään.

Vierailija
13/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa rauhassa tilannetta. Lääkäriin sitten jos tulee jotain tulehduksen oireita.

Ensi kerralla tosiaan muistutus puhelimeen.

Vierailija
14/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut verta vaan jotain mätänevän ruumiin hajuista nestettä. Olisikin ollut verta.. Laitoin kupin luultavasti perjantaina :( Ap

Kyllä se on verta, mädäntynyttä verta. Mitä muuta se voisi olla?

Vierailija
15/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mies nuolemaan se puhtaaksi

Vierailija
16/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon huuhtelu ja pohjaroppu takas paikalleen

Vierailija
17/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin kupin roskiin.. Kerran olen sairastanut kohtutulehduksen enkä halua kokea sitä uudelleen. Toivotaan ettei tule mitään jälkiseuraamuksia. Ap

Vierailija
18/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitin kupin roskiin.. Kerran olen sairastanut kohtutulehduksen enkä halua kokea sitä uudelleen. Toivotaan ettei tule mitään jälkiseuraamuksia. Ap

Ihan turhaan, olisi sen saanut desinfioitua. Ensin pessyt kunnolla ja sitten keittänyt.

Vierailija
19/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäpäs en kerro kuinka kauan se oli kerran mun sisällä. ja mitään jälkiseuraamuksia ei tullut. 

Vierailija
20/21 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta kun mietin pillua eikä tee mieli. T mies.