Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vähentänyt naisesi seksikkyyttä vuosien varrella vai onko jopa lisääntynyt?

Vierailija
20.07.2021 |

Tämä on ihan tosimielellä tehty sisarketju tuolle toiselle aloitukselle. Minua kiinnostaa tietää, onko naisten ja miesten kanssa seurustelevien palstalaisten kokemuksissa eroa.

Hypoteesini on, että miesten kanssa seurusteleville naisille kumppanin käyttäytyminen vaikuttaa seksikkyyteen hieman ulkonäköä enemmän, ja naisten kanssa seurustelevilla miehillä asia on toisinpäin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että yksikään varattu mies kirjoittelee täällä? Mun mieheni seksikkyyttä vähentäisi 95-prosenttisesti jos saisin tietää hänen kirjoitelleen Vauvalla.

Vierailija
22/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on taitolaji, jota voi harjoitella :) jos alkuun epäonnistuu niin tuossa oli hyvin kirjoitettu että nauraa yhdessä meille.

Kevyt puristus esim. kaupassa käynnin aikana missä ei taatusti pääse heti tempuille, herättää mielenkiinnon ja luo jännitteen mikä yltyy kotiovea kohti saavuttaessa. Kohtuuden nimissä tähän himoon pitää olla sitten valmiskin - joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön! Vaikka väsy iskisi kesken kauppakassien tyhjennyksen niin toisen kanssa voi touhuta edes nopsasti. Ja priorisointi, kun pakasteet saa kylmään niin kuiva-aineet voi odottaa järjestelyä hellän hetken yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesflunssa oli hauskaa huumoria joskus termin keksimisen alkuaikoina, muttei kauaa.

Jos miehen pienimmästäkin inhimillisestä heikkoudesta lätkitään karttakepillä sormille, luot muotin johon mies sitten mukautuu. Kommunikointi kaventuu. Jos se synnyttäminen on niin karmaiseva kokemus ettei kukaan mies voi koskaan ennen eikä jälkeen inahtaakaan omista negatiivisista tunnoista, jättäkää mieluummin synnyttämättä tai pariutukaa lesboina.

Vierailija
24/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat rupsahtaneet ja reidet levinneet.

Vierailija
25/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kännykälle häviäminen suhteessa nakertaa sukupuolesta riippumatta.

Luuri pöydälle, katse toisen silmiin ja miten sun päivä meni. Vielä parempi jos kuulumiset vaihdetaan sylitysten.

Vierailija
26/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisännyt kyky "pysähtyä" yhdessä kauniiseen hetkeen. Lapset ovat jo nukkumassa, on kaunis kesäilta - otettaisiinko lasilliset terassilla rakasä?

Vierailija
27/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin hyvä aloitus. Kommentoikaa lisää. Olen 39 v ja haluan olla seksikäs.

Ajattelin ihan samaa. Paitsi että olen jo yli 50. Mieheni ei ole halunnut minua enää viiteen vuoteen. Onko mitään tehtävissä? 

Vierailija
28/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lihoi 20 kiloa. Ja tämä on siis hyvä juttu! Oli aiemmin todella hoikka, lähes anorektinen, nyt on pyöreät reidet ja takamus, isot rinnatkin. Näyttää tosi kauniilta mekoissa.

Vierailija
29/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme