Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vähentänyt naisesi seksikkyyttä vuosien varrella vai onko jopa lisääntynyt?

Vierailija
20.07.2021 |

Tämä on ihan tosimielellä tehty sisarketju tuolle toiselle aloitukselle. Minua kiinnostaa tietää, onko naisten ja miesten kanssa seurustelevien palstalaisten kokemuksissa eroa.

Hypoteesini on, että miesten kanssa seurusteleville naisille kumppanin käyttäytyminen vaikuttaa seksikkyyteen hieman ulkonäköä enemmän, ja naisten kanssa seurustelevilla miehillä asia on toisinpäin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutus.

Vierailija
2/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin hyvä aloitus. Kommentoikaa lisää. Olen 39 v ja haluan olla seksikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on muuttunut. En tarkoita mitään pikku "kauneusvirheitä", vaan sitä että peffa ja reidet ovat siirtyneet jonnekin lantion yläpuolelle (enkä tarkoita rintoja).

Vierailija
4/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus ja liiallinen alkoholin juonti.

Vierailija
5/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyys on vähentänyt seksikkyyttä. Kun toinen on muuttunut täysin estoiseksi ja suorastaan seksikielteisesti, korostetun seksikielteiseksi ihmiseksi, on häntä todella vaikea pitää seksikkäänä.

Vierailija
6/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino.

Vierailija
7/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoiva muistin käyttö... varsinkin riitatilanteissa. Moneen kertaan sovitut asiat saattaa pulpahdella pinnalle kuin ongenkoho.

Jälkeen päin rauhoittuneelta naiselta kysyessä asiassa ei ole enää mitään ongelmaa. Jos ehdotat eroa koska nainen ei mielestäni kykene hyväksymään menneisyyden tapahtumia, alkaa uusi kiista kuinka et rakastakaan etkä halua. Aivan sama selittää että halusit epäitsekkäästi vain naisen parasta ja että se löytäisi jonkun paremman jonka kanssa ei tarvitsisi riidellä inhimillisistä ongelmista tai haasteista kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
8/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotken varmaan hypoteesia vähän koska olen nainen. Mutta joo, eksäni ei tehnyt IKINÄ aloitetta (nainen). Eipä sitten hirveästi huvittanut.

Vierailija
9/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva itsensä vähättely. Houkuttelet seksuaalisuutta - ja silti saat kuulla "älä koske käsivarsiin kun mulla on allit" tms. Ei tasan ole, enkä yrittänyt sitä miettien lähentyä.

Vierailija
10/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva päällekäyvyys ja määräily.

Vierailija
11/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino, vartalo muuttunut jotenkin tynnyrimäisemmäksi. Nuorena oli vähän ylipainoisenakin "juicy", nyt kilot kasautuvat vähemmän kivoihin paikkoihin.

Hauskuuden ja spontaanisuuden väheneminen. Jotenkin kaikki on aina käytännölistä. Jos haluaa että nautitaan yhdessäolosta, pitää järkätä tyyliin reissu jonnekin, ja kaikilla mukavuuksilla tietysti. Aika harvoin onnaa kun ollaan töissä molemmat, talovelallisia ja tulot minulla 3000/vaimolla 2000 brutto per kk.

Vierailija
12/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut hävisivät 40v iän jälkeen.

Ei edes yhteisiä naku-uinteja. Suihkussakin käydään erikseen. Oli nuorena ihan toisenlainen.

Vierailija
13/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino, vartalo muuttunut jotenkin tynnyrimäisemmäksi. Nuorena oli vähän ylipainoisenakin "juicy", nyt kilot kasautuvat vähemmän kivoihin paikkoihin.

Hauskuuden ja spontaanisuuden väheneminen. Jotenkin kaikki on aina käytännölistä. Jos haluaa että nautitaan yhdessäolosta, pitää järkätä tyyliin reissu jonnekin, ja kaikilla mukavuuksilla tietysti. Aika harvoin onnaa kun ollaan töissä molemmat, talovelallisia ja tulot minulla 3000/vaimolla 2000 brutto per kk.

Aika hullua. Itse elän toimeentulotuella ja puolisoni on opiskelija, ja me nautitaan yhdessäolosta joka päivä. Ei taida tosiaan raha tuoda onnea.

Vierailija
14/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju ja tietty onnistunut siedätyshoito miesten pöhköihinkin juttuihin on äärimmäisen ihana piirre naisessa. Vielä jos kykenee hetkittäin itselleen nauramaan tai nauramaan toisen kanssa "meille" eli ei mitenkään pahansuovasti - olen myyty.

Vierailija
15/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmat otteet makuuhuoneessa- tykkään kyllä! :)

Vierailija
16/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaanperse tukat.

Vierailija
17/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hullua. Itse elän toimeentulotuella ja puolisoni on opiskelija, ja me nautitaan yhdessäolosta joka päivä. Ei taida tosiaan raha tuoda onnea.

Ei tuo.

Kun tulot nousee niin halutaan lisää. Verottaja, asuntolaina, vähän uudempi auto ja ulkomaanmatka joka vuosi niin lisärahat on pitkälti syöty.

Ainakin vaimon tapauksessa on käynyt niin ettei mihinkään voi lähteä pikkubudjetilla, Hotelli ja ravintolaruuat ja muut on must. Se kyllä rajoittaa melkoisesti.

Vierailija
18/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä mitkä on _lisänneet_ seksikkyyttä.

Vierailija
19/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää näitä mitkä on _lisänneet_ seksikkyyttä.

Dominoivan puolen löytyminen sängyssä.

Kuntosali. Painotreeni on tuonut menetettyjä kurveja takaisin. Lihakset näyttävät hyvältä naisellakin.

Vierailija
20/29 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on joko minä tai" -puheet, erilaisista harrastuksista tai työstä palautumiseen tarvittavasta ajasta evääminen.

En puhu mistään jokaviikkoisesta miehen escape routinesta, vaan siitä jos nainen elää täysin toisen varassa ja esim. kerran kesälomassa vietettävä puolikas päivä omissa askareissa on liikaa vaadittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän