Rahapulassa,luulen että ainoa tapa välttyä luottotieyojen menetykseltä
on alkaa myydä seksiä. oisko 100e suihinotosta (olen siinä ihan helvetin hyvä, syväkurkku) ok?
Kommentit (24)
Suihinotosta ei oikein voi pyytää satasta koska sillä hintaa saa pilluakin puoli tuntia. Ja se sisältää suihinottoa myös. Kumilla tietysti suihinotto. Pelkästä suikkarista joku 70 on ok.
entinen maksullinen
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:06"]
Voi rakas ap! Älä ala lutkuttaa ketään rahasta. Teksteistäsi paistaa läpi, ettet oikeasti halua sitä tehdä, ja olet hyväsydäminen ihminen, nyt vain vähän eksyksissä. Olen hyvin toimeentuleva perheenäiti pk-seudulta, ja jos laadimme maksusuunnitelman (kirjallinen velkakirja, jossa sovitaan PIENI summa kuukausittain miten lyhennät lainaa,ei korkoja), maksan ne pakolliset velkasi. Laita yhteystiedot, niin otan yhteyttä sinuun!
Nimim. minuakin aikoinaan epätoivossa autettu
[/quote]
Laina on laina mutta muutamalla suikkarilla ja panolla velat on kuitattu...
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 21:06"]Voi rakas ap! Älä ala lutkuttaa ketään rahasta. Teksteistäsi paistaa läpi, ettet oikeasti halua sitä tehdä, ja olet hyväsydäminen ihminen, nyt vain vähän eksyksissä. Olen hyvin toimeentuleva perheenäiti pk-seudulta, ja jos laadimme maksusuunnitelman (kirjallinen velkakirja, jossa sovitaan PIENI summa kuukausittain miten lyhennät lainaa,ei korkoja), maksan ne pakolliset velkasi. Laita yhteystiedot, niin otan yhteyttä sinuun!
Nimim. minuakin aikoinaan epätoivossa autettu
[/quote]
tartu tähän AP!
pahimmassa tapauksessa elämäsi ja sairautesi alkaa mennä pahasti alamäkeen kun joudut prostituoiduksi.
tällaisia tarjouksia tulee vastaan harvoin. suosittelen todella ottamaan sen vastaan.
maailmasta tulisi parempi paikka jos kaikki ihmiset, joita on autettu, auttaisivat muita myöhemmin. <3
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 20:20"]
Aika paljon pyydät...50e taitaa olla aika perus
[/quote]
viidelläkympillä ei saa edes käsihoitoo... tiedän sattuneesta syystä ;)
T: mies