Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää miten ihmiset kohtelee mun koiraa.

Vierailija
27.07.2014 |

koira on seropi, 60cm korkea, ei mikään pikkuinen. On suht kiltti muttei tykkää että hänen reviirille tullaan. Noh, AINA, kun olen lenkillä koiran kanssa, tulee joku lapsi joka tulee silittämään minun koiraani,kysymättä. Siten myös tekee aikuiset, ja vanhukset. He vain tulevat koiraa kohti ja halivat. Sanomatta sanaakaan. Eikö ihmiset tajua että koira ei välttämättä ole kiltti? Koira ulkonäöltään muistuttaa vähän labbista,mutta on valkoinen, ehkä hieman dogo argentinon vartalon mallia ja lihaksikkuutta.

Koira on kova vahtimaan, ja etupihalla jos se haukkuu jollekin miehelle joka kävelee tontin rajalla, mies tulee pihallemme ja on että "onpa komia piski vau!" ei mitään käytöstapoja. Koira on tietenkin vihainen että vieras tulee pihalle,ja aistii että omistaja ei tykkää siitä.

Sitten myös postinkantajat jotka tuo ovelle jotain paketteja, kerranki joku vanha nainen tuli sisälle,olohuoneeseen, paketti kädessä oikeassa kädessä, silittämään koiraani, ja minä hämmentyneenä seisoin katsomassa.

Onko muita joiden koiria kohdellaan näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ilmiö, mikä oikeus vierailla on tulla koirani ja minun reviirille? Ja vaaraksikin voi olla niinkuin sanoit

Vierailija
2/5 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei meidän koiraa uskalla kukaan lähestyä, iso ja musta, oikeasti on tosi kiltti ja nuolisi vieraan, mutta ihan kiva kun pitää yllä tota roolia=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en lähtökohtaisesti pidä siiitä että koiraa lähestytään varoittamatta, mutta vaikka joku koira/ihminen omaa koiraani lähestyisi, ei mitään tapahtuisi koska se on niin kiltti ja tottelevainen eikä edes hauku koskaan. Aikuisia välillä tuleekin kysymättä silittämään, mutta tähän asti lapset ovat aina kysyneet luvan. 

Vierailija
4/5 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin tälläistä tapahtuu? Ei ole kauaakaan kun oli saman tyyppinen aloitus. Ei meiän koiraa kukaan ole tullut ilman lupaa silittämään.

Vierailija
5/5 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat liioitella koska meillä koira myös jota paljon ihastellaan mutta vielä koskaan kukaan ei ole tullut luokse silittelemään lupaa kysymättä. En usko tätä juttua.