Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan nähdä miehen panemassa tosi nuoria?

Vierailija
20.07.2021 |

Onkohan outoa tällainen?
Haluaisin siis katsoa, kun mies panee jotain 18-20v hyväkroppaista ja tiukkaa, nättiä tyttöä joka asennossa.
Ajatuskin on tosi kiihottava, ja minä haluaisin nimenomaan vain katsella, en osallistua mitenkään (paitsi korkeintaan käskyttää heitä tekemään toisilleen asioita).

Suostuukohan miehet tuollaiseen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama fantasia, paitsi ettei tyttöjen iällä niin väliä. Haluaisin vaan nähdä mieheni hurmioituneen ilmeen kun hän panee toista naista ja lopulta mälli lentää sisään. Mutta en usko että reaalimaailmassa kestäisin sitä kuitenkaan, olen liian mustasukkainen tuohon. Joten en ole edes kertonut miehelle. Pelkään, että se laskisi hänellä kynnystä pettää.

Mä olen ajatellut että sehän siinä on idea, että jos näistä asioista ollaan avoimia ja jos näitä vielä harrastetaan niin ei ole tarvetta valehteluun ja pettämiseen.

Kuten sanoin, minä en kuitenkaan pystyisi tuota toteuttamaan. En ymmärrä miten se laskisi pettämisen tarvetta, että kerron miehelleni fantasioivani hänestä muiden naisten kanssa, mutta en kuitenkaan antaisi hänelle lupaa tehdä niin. Eikö se pikemminkin toisi sen ajatuksen muiden naisten panemisesta hänen päähänsä ja osaltaan varmaan vaikuttaisi siltä ettei se muiden paneminen nyt niin paha voi olla jos minä kerran saan kiksit siitä.

Vierailija
22/24 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kirjoitti:

mun vaimolla on samanlainen fantasia. Kiihottuu tosi paljon ajatuksesta, että minä nussisin nuorta/nuoria tyttöjä/naisia. Tietty kiihottaa se minuakin varsinkin , jos vaimo katselis vierestä kiimaisena.

Tyttöystävän parhaalla kaverilla oli samanlainen fetissi jota edellämainittu kauhisteli minullekin.

Se suorastaan yllytti poikaystäväänsä lähtemään illalla baariin hakemaan panoseuraa nuorista naisista joiden kanssa harrastettu seksi piti kuvailla jälkeenpäin mahdollisimman tarkasti jokaista kosketusta ja vaatekappaleen riisumista myöden mistä tämä kiihottui aivan tolkuttomasti.

Nuori mies tietenkin uhrautui parisuhteen eteen ja toteutti pyyteettömästi tyttöystävän fetissiä parhaansa mukaan :)

Valitettavasti *minun* tyttöystävälläni ei ollut samaa fetissiä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiihota se, että mies panee jossain muita ja kuvailisi sitten sitä minulle.

Ei yhtään.

Haluan nimenomaan katsoa ja käskyttää.

Vierailija
24/24 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon nyt ainakaan tyypillistä miestä ole vaikea ylipuhua. T. Mies

Juu ei todellakaan. Täällä näkee sen karun totuuden kuinka into piukassa olisi mies menossa eikä toista kertaa tarvitsisi pyytää. Ja ne jotka ei luvan kanssa saa niin tehdä itkevät kurjaa kohtaloaan kun oma nainen on niin karu ettei saa kiksejä asiasta. Eli totuus on että miehet haluavat aina nuorempaa ja parempaa kuin se oma nainen.