Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

omistatko crocksit?

Vierailija
27.07.2014 |

Aidot vai halpis?

minä en, juntimpaa en keksi, en ole koskaan nähnyt rumempia kenkiä

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, töissä ja vapaa ajalla. Omistan useamman parin.

Vierailija
22/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet erilaiset! On aivan huippukengät <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:50"]

Aidot vai halpis?

minä en, juntimpaa en keksi, en ole koskaan nähnyt rumempia kenkiä

[/quote]

Juntimpaa on se, ettet osaa kirjoittaa Crocsien nimeä oikein. Ei siihen tule K:ta. Ja vielä aloituksessa. Vähän noloo, ap

*Crocs, ei "Crocks"

[/quote]

Sä käytät Crocseja? Busted.

[/quote]

"Busted"? Ehhh... nolousaste senkun lisääntyy, ap.

[/quote]

Todellakin busted. Olet wt ja kotoa löytyy crocsit, etkä edes osaa englantia.

Vierailija
24/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistan kahdet, siniset ja oranssit. viime kesänä hollannissa lomaillessa jengi ihasteli näitä oransseja:). Mulla oli sellainen jalkavamma että mikään muu kenkä ei mennyt jalkaan. sinisiä käytän mökillä ja kioskireissulla ja lähikaupassa. ihanaa asua helsingissä, täällä ei ketään kiinnosta, millaiset kengät naapurilla on lähikaupassa. tai ehkä sit näköjään kiinnostaa? enhän tiedä ap:n kotipaikasta. jotenkin vaan tuntuu että maalla kytätään toisten pukeutumista enemmän. en tietenkään laita crocseja kaupungille/ravintolaan/juhliin jne. ne on mukavat ja helpot kesäkengät.

Vierailija
25/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan ja nyt on kivat rusketusraidat jaloissa niistä reijistä :-D. Tosi hyvät kengät kun on rakennettu koko kesän. Ei tuolla raksalla viitti millään hyvillä kengillä olla.

Vierailija
26/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:56"]

Mulla on kahdetkin, mutta ei sitä perinteistä mallia vaan kauniit kiilakorkosandaalit. Tiesihän ap että Crocseja on kymmeniä erilaisia malleja, ei ainostaan niitä perinteisiä?

[/quote]

mulla myös crocsin korkosandaalit, todella hyvät jalassa! Ovat laadukkaita, ja löytyy niistä matalemmistakin malleista sellaisia jotka voisi ottaa!

Vierailija
27/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantasoinen utelu kuin aamupaskalla käynti!

Vierailija
28/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua se ketään liikuttaa, millä kukakin kulkee, hankikaa elämä, ni ei tarvii vahdata toisten.

Vierailija
29/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiövalas klassiset järkkycrocsit jalassa. Tuttu näky näin helteillä.

Vierailija
30/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet feikit, kahdet aidot (toiset työkenkinä..).  käytän lähinnä kotona pihahommissa tms.:D Niin joo ja on mulla crocsin pinkit tennarit ja NE on ihkut ja hyvät jalassa! ;) 

Vierailija
31/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sain pyytämättä muutama vuosi sitten mustat feikit, kokeilin niitä jalkaan kerran roskalaatikolla käydessäni. Kengät pääsivät seuraavallakin roskiskäynnillä mukaan, joskin sillä kerralla kuljetin ne kädessä sinne roskalaatikkoon. Sen lisäksi, että ovat hemmetin rumat, ovat myös yhdet epämukavimmasta jalkineista, joita olen koskaan kokeillut. Muovi painoi varpaita, kun jalka liukui edestakaisin leveän kengän sisällä. En ymmärrä millaiseen jalkaan nämä oikeasti käyvät.

Vierailija
32/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tykkää niistä kun ovat helpot pukea. Millaisia kesäkenkiä käyttää ne lapset, jotka ei crocseja tai feikkejä käytä? Hakusessa on nimenomaan sellaiset sandaalit, jotka puoltoista vuotiaskin osaa itse pukea.

Haluaisin noista eroon juurikin niiden rumuuden takia.

Vierailija
33/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet, ne perusmallin siniset. Tosi hyvät esim mökillä jos vaikka ramppaa sisään ja ulos saunaa lämmittäessä, ruokaa laittaessa tms. Jos on esim aamulla maa vähän kostea, niin crocsit on huomattavasti paremmat kuin normi varvassandaalit, jalat ei kastu. En muista olenko ollut kaupassa crocseissani, luultavasti sinne valitsisin jotkut muut jalkineet.

Vierailija
34/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet, aidot :) Nehän alkaa olla jo trendikkäät!

Vierailija
35/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin kymmenet. Niillä on kivoja talvisaappaita ja nättejä sandaaleja. Crocs on tavaramerkki ja ne kaikki kumikengät ei ole Crocseja. Ne kengät mitkä parhaiten tunnetaan Crocseina ovat vain yksi malli. Niitä mulla ei ole yksiäkään.

Vierailija
36/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yhdet feikit, jotka olen saanut ja käytän kyllä lähes päivittäin kesäaikaan omalla pihalla/mökillä missä ei ole muita näkemässä kuin oma perhe. Myös lapsilla on, samoin käyttävät kuin minäkin, ihmisten ilmoille lähdettäessä laitetaan sitten muut kengät jalkaan.

Vierailija
37/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikit ostin alkukesästä, ovat ihan parhaat uimarannalla kun ei tarvitse pelätä teräviä kiviä tai lasinsiruja vedessä kahlatessa. :) Muuten en käytä. 

Vierailija
38/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Helpot heittää jalkaan kotipihalla tai vaikka lähirannalla käydessä. Kaupungilla käytän kyllä muita kenkiä.

Vierailija
39/39 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan omista. Käytän kauniita kenkiä ja kuljen lähes aina korkokengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi