Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heikot jalat jatkuvasti unissani - merkitys?

Vierailija
06.06.2014 |

Jos täällä on unien merkityksiin perehtyneitä immeisiä tai sitten ihan vain keittiöpsykologeja niin arvostaisin näkemyksiänne!

Näin siis jatkuvasti unia, joissa jalkani ovat todella heikot. Portaiden nousu ylös on erittäin vaikeaa ja tarvitsen muita ihmisiä apuun. Eteenpäin kävely on vaivalloista. Tosiasiassa jalkani ovat aivan normaalit. Iältäni olen parikymppinen. Jotenkin tämä unen toistuvuus vaivaa, on aika inhottava tunne se ettei pysy kunnolla pystyssä ja että tarvitsee apua kulkeakseen eteenpäin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin  näen tosi usein tuollaista unta !!!! yritän juosta ja en millään jaksa kun jalat ovat heikot ja pettävät alta- yleensä on vielä kiire jonnekin.  Samoin portaiden nouseminen tuntuu ylivoimaiselta

Vierailija
2/4 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näen! Usein pakenen jotain ha jalkani ovat kuin halvaantuneet. Hilaan käsin itseäni vaikka portaiden kaidetta pitkin ylös. Olen ajatellut että koen elämäni olevan umpikujassa. Olen kuin täi tervassa saamatta mitään muutosta aikaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti itsekin nähnyt vastaavia unia, ovat ärsyttäviä, mutta näistä olen epäillyt, että todellisuudessa uni johtuu siitä, että jalkasi ovat yöllä puutuneet/sotkeutuneet peittoon tai muuta. Samoin kun olen joskus nähnyt unta, että yritän laulaa, mutta millään ei riitä keuhkoissa happi. Yllättäen, kissa nukkui rinnan päällä. 

Vierailija
4/4 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko uni on vertauskuvallinen: olet epävarma kyvystäsi selvitä yksin maailmassa ilman muiden apua, mikä on nuoren ikäsi huomioon ottaen ymmärrettävää. Tai sitten jaloissasi on oikeasti fyysisiä tuntemuksia (esim. huono verenkierto, kylmät jalat) jotka heijastuvat uneen. Kokeilepa joskus nukkua villasukat jalassa ja katso, vaikuttaako se asiaan.