Menee hermot miehen pelaamiseen!!
Nettipelaamiseen!! Aina kun pyytää jotain nii "joo kohta" ja menee ikuisuus tehdä kyseinen asia!! Seison roskispussit kädessä ja pyydän tyhjentämään lautasen pussiin nii "joo kohta" ja siinä seison saatana pussien kanssa odottamassa! Ei muuta tee. Kiva jutella kun mies ei puhu mitään/menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei ennen pelannut näin paljoa. Olen kysynyt onko parisuhteessa jotain vikaa kun ei halua tehdä mitään niin ei ole. Seksiäkään meillä ei oikein ole. Hän on 25 vuotias. Muuten oikein hyvä mies.
Pitääkö oppia vain sietämään?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:38"]
Joka riitaan tarvitaan 2 osapuolta.
Välillä sivusta seuraten on saanut huomata miten se roskis tai tiskit tai mikä nyt milloinkin pitää tehdä just nyt kun se ukko pääsee siihen koneelle. Ennen koneelle menoa ne on pahimmillaan kerinneet ootella tuntikausia ilman mitään kiirettä.
[/quote]Mies on niin avuton, että sille pitää kaikesta erikseen sanoa......jaahas.
[/quote]
Kyseessähän ei ole mikään erityinen tarve viedä ne roskat tms just sillä hetkellä, vaan noita joidenkin parisuhteiden loputtomia valtapelejä. Miehellä hetki vapaata -> vaimo järkkää välittömästi jotain hommaa ettei vaan pääse unohtumaan kuka päättää vapaa-ajoista. Toisaalta samasta valtapelisyystä mies jättää ne roskat käskyn jälkeen viemättä vaikka muuten olisi ne voinut viedäkin.
Olin muutenkin lähdössä, siksi halusin ne ruokajämät roskiin sillä hetkellä :D ja mies tiesi että lähden silloin. Ja tässä on kyse kyllä ihan 10-12h pelaamisesta päivässä :D
...ei siis kyse hetkestä vapaasta koska mies on lomalla :p minä en. Ymmärrän kyllä että lomalla rentoudutaan, mutta kaikkeen pyytämääni "joo kohta" ja se ei välttämättä silti tapahdu koska "unohtu".
Ja jos juodaan lonkeroa ja rentoudutaan, niin mies ei voi tehdä sitä yhdessä minun kanssa koska "tylsää" ja mihinkään ei jaksa mennä. Joten yhteinen rentoutumisemmekin tapahtuu miehen ollessa koneella samaan aikaan. Siinähän pystyy juttelemaan miehen mukaan samalla :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:54"]
Välillä sivusta seuraten on saanut huomata miten se roskis tai tiskit tai mikä nyt milloinkin pitää tehdä just nyt kun se ukko pääsee siihen koneelle. Ennen koneelle menoa ne on pahimmillaan kerinneet ootella tuntikausia ilman mitään kiirettä.
[/quote]Mies on niin avuton, että sille pitää kaikesta erikseen sanoa......jaahas.
[/quote]
Kyseessähän ei ole mikään erityinen tarve viedä ne roskat tms just sillä hetkellä, vaan noita joidenkin parisuhteiden loputtomia valtapelejä. Miehellä hetki vapaata -> vaimo järkkää välittömästi jotain hommaa ettei vaan pääse unohtumaan kuka päättää vapaa-ajoista. Toisaalta samasta valtapelisyystä mies jättää ne roskat käskyn jälkeen viemättä vaikka muuten olisi ne voinut viedäkin.
[/quote] Olet ilmeisesti sitä mieltä että on OK pelata 10-12 h päivässä ja niin että arjen pyöritys jää puolisolle.
Nii se on kai se suomen armeija mikä pilaa mieh... Siis tekee miehen :D Tottuvat siihen, että aivot narikkaan ja jos jotain pitää tehdä, niin käsketään/sanotaan tekemään hommat... Palveluksen jälkeen aivot jää sinne narikkaan :P se o sit emännän tehtävä käskeä!
Sitä oon miettinyt, koko elämän saanut käskyjä joko äidiltään, harrastuksista tai armeijasta niin eikö osaa sitten muuten tehdä? :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:54"]
[/quote]
[/quote] Olet ilmeisesti sitä mieltä että on OK pelata 10-12 h päivässä ja niin että arjen pyöritys jää puolisolle.
[/quote]
Ilmeisesti et halusta huolimatta keksi mitään vasta-argumenttia jos en ole tuota mieltä?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 14:54"]
[/quote]
[/quote]
No senkus alat iteki pelaa 10-12 tuntia päivässä niin höllääntyis ehkä se sunki nutturas pikkusen.
En vaan tajua tätä saakelinmoista hössötystä miesten pelaamisesta!!!! Oletteko te akat niin kateellisia miehille?! Vai mistä tää vöyhötys turhasta johtuu?
Oma mies pelaa tietokoneella mx simulator nimistä peliä, motocross peli, ajanut itse 11v
Itse olen lapsen isä ja pelaan. Pelaan paljon, lisäksi hoidan lastani, teen kotitöitä ja käyn töissä. Hoidan myös naiseni seksuaaliset tarpeet mahti meisselilläni.
Kannattaa siis näyttää tämä viesti miehellesi, niin hänkin voi ruveta samanlaiseksi super-isäksi, kuten minä.
Ämmien kitinä on naurettavaa, onneksi omani ei ole vastaavanlainen molopää, kuten tänne kirjoittelevat hiekkavitut.