Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tää on niin kiusallista..

Vierailija
27.07.2014 |

Olen siis jutellut yhdelle miehelle n.2kk vähintään joka toinen päivä. (19v ja asuu vielä vanhempiensa luona)

Nyt meidän pitäisi tavata ekaa kertaa ja minun pitäisi siis mennä hänen kotiinsa. Olen saanut vanhemmista ehkä "hieman" ylisuojelevan kuvan. Odotan jo kauhuissani tilannetta kun istun miehen ja hänen perheensä kanssa pöydässä ja minulta kysellään kaikenlaista ja seurataan jokaista liikettäni. :D

Toisena minua pelottaa, että mitä jos mies ei ole yhtään sellainen kuin on antanut ymmärtää. :(

Apua!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän on pakko tavata hänen kotonaan? Mä en kyllä suostuis.

Vierailija
2/9 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen kanssa samoilla linjoilla! Tavatkaa jossain muualla.

Enkä kyllä kutsuisi mieheksi jos asuu äidin helmoissa vaan pojaksi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan siinä on riskinä uuden ihmisen tavatessaan, ettei olekaan mitä ensiksi luulet. Yritä ottaa rennosti, vanhemmat kyllä varmasti ymmärtävät, että sinua jännittää kauheasti. Tsemppiä!

Vierailija
4/9 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatkaa nyt ihmeessä ensin jossain ilman vanhempia ja sitten vasta hänen vanhempien läsnäollessa.

Vierailija
5/9 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä jokin nettituttu? Sopikaa tapaaminen julkiselle paikalle.

Vierailija
6/9 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei olekaan 19 vaan 49, eikä asu vanhempien kanssa vaan yksin.. Minkä ikäinen itse olet?

Tavatkaa ekan kerran julkisella paikalla, ihan oman turvallisuutesi vuoksi. Vaikka kuinka luotat ja oisit saanut kuvankin, niin et silti voi tietää ennen kuin olette tavanneet irl.

Vierailija
7/9 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten menetkin pedofiilin kotiin raiskattavaksi joka on huijannut olevansa komea nuori mies muttei sitä olekaan.

Vierailija
8/9 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 09:54"]

Onko kyseessä jokin nettituttu? Sopikaa tapaaminen julkiselle paikalle.

[/quote]

Eikä olisi hätävarjelun liioittelua, vaikka olisi joku oma kaveri näköetäisyydellä ja tarvittaessa tavoitettavissa. Etenkin jos olet vielä nuorempi (kuin tuo treffikaveri).

Vierailija
9/9 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettituttua menet tapaamaan jonnekkin julkiselle paikalle jossa on kamerat.

Kenenkään muka tutun kotiin ei mennä. Ethän todella tunne näitä ihmisiä joten silloin et myöskään tiedä oletko turvassa.