Miten voisi kostaa naapurille sen, että
Tupakansavu tulee meille kun tupakoivat ulkona? Joo, tiedän että saavat polttaa jne. mutta vituttaa se kuitenkin haistella sitä löyhkää.
Lannottaisinko lehmänlannalla raja-aitaa? Jumputan musiikkia kaikki päivät? Ehdotuksia?
Kommentit (28)
En kyllä ajatellut muuttaa mihinkään. Naurettavaa on se että haluaa tietentahtoen savuttaa itsensä ja naapuriparkansa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:00"]
Tupakansavu tulee meille kun tupakoivat ulkona? Joo, tiedän että saavat polttaa jne. mutta vituttaa se kuitenkin haistella sitä löyhkää.
Lannottaisinko lehmänlannalla raja-aitaa? Jumputan musiikkia kaikki päivät? Ehdotuksia?
[/quote]
Jospa noudattaisit Suomen lakia ja hyviä tapoja etkä toivoisi lähimmäisellesi pahaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:02"]
Et sä kauheen fiksulta vaikuta.
[/quote]
älä huoli, et sinäkään.
Mä olen paininut saman ongelman kanssa. Tosin mun naapurit tupakoi sisällä ja sieltä se käry tulee sitten meidän asuntoomme. Olen ihan oikeasti alkanut inhoamaan kaikkia tupakoitsijoita noiden yksien mulkeroiden takia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:00"]
[/quote]
Jospa noudattaisit Suomen lakia ja hyviä tapoja etkä toivoisi lähimmäisellesi pahaa.
[/quote]
eihän nuo savuttajatkaan noudata hyviä tapoja..
palava paperipussi täynä paskaa tepsii aina :)
Päivittäinen lannoitus kanankakalla, njam
Kosto on aina se paras vaihtoehto
Tylsiä ihmisiä täällä taas. Mun mielestä kans joku makee kosto. Meillä taasen naapurin nuori jätkä bilettää usein, niinkuin nytkin. Mä olen haaveillut että tungen paskaa hänen postiluukustaan.
En oikeasti ole tekemässä mitään kostoiskuja, mutta voisitte tupakoivat miettiä missä poltatte. Harmittaa kun ei nytkään voi viilentää kämppää kun tupakka haisee kokoajan. :/ ap
eikö sulla ap saa kuin yhdeltä puolelta auki ikkunoita?
Meillä ihan sama ongelma! Terassilla se naapuri istuu kaiket pävät ja polttaa ketjussa tupakkaa. Kaikki savu tulee meidän pihalle. Kiva siinä on sitten pienten lasten jatkuvasti tupakansavussa leikkiä... Joo ei se varmaan ulkona niin pahaa tee, mutta kyllä mua silti ärsyttää itteenikin se haju!
Miten sitten kostaisi tämän? Muoviroskien polttamisesta tulee kammottava haju, mutta kestääkö sitä sitten itsekään haistella... Jatkuvat remppaäänet hermostuttaa myös kenet tahansa... Alottais aina porauksen tai sahaamisen kun naapuri tulee polttamaan? Tuulikello kuulemma ärsyttää kans monia... Tai sit alkais harjoitella ikkunat ja ovet auki jonkun uuden kovaäänisen soittimen soittoa..
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:17"]
eikö sulla ap saa kuin yhdeltä puolelta auki ikkunoita?
[/quote]
no saa, mutta kun se savu leijailee joka puolelle.
Miksi naapurin pitäisi kärsiä rakentajien virheistä? Tupakointi ei ole laitonta ainakaan toistaiseksi, on tietysti hyvin valitettavaa että ihmiset jotka eivät polta joutuvat passiivisesti savuhaittojen uhreiksi, mutta parantaako maailmaa se että aletaan vittuilemaan naapureille ja keksimään kostoiskuja? Tässä maailmassa on todella paljon asioita jotka ärsyttävät toisia. Ei se tupakointi lopu sillä että naapurit heittäytyvät vittumaisiksi. Vai onko taustalla jokin ajatus jostain jaetusta kärsimyksestä? Valittaisivat rakentajille ja pyytäisivät terveystarkastajaa vaikka käymään. Asia ei ole ollenkaan niin yksioikoinen että "minulla on suurempi oikeus raittiiseen ulkoilmaan kuin naapurilla on oikeus tupakoimiseen."
[/quote]
älä huoli, et sinäkään.
[/quote]
Siinä se fiksuus nähtiin. Iänikuinen "sä oot kans" on ehkä maailman typerin vasta-argumentti aikuisen suusta :)
Mä annan koirien kusta heidän aitaansa vasten :)
Sitten tupakanpoltto lisäänytyy. Poltin vähemmän kun naapurin mummo kävi aina sulkemassa ikkunat ja ovet. Hävetti sen verran. Jos olisi kostava naapuri, minulla palaisi rööki koko päivän. Kutsuisin kaikki kaveritkin kylään.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:32"]
[/quote]
älä huoli, et sinäkään.
[/quote]
Siinä se fiksuus nähtiin. Iänikuinen "sä oot kans" on ehkä maailman typerin vasta-argumentti aikuisen suusta :)
[/quote]
säkään et oo fiksu vaikka niin luuletkin.
onpa naurettavaa. muuta vaikka mettään jos naapurit häiritsee