Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihtaisitko tylsän vakityön kiinnostavaan määräaikaiseen?

Vierailija
10.07.2014 |

Tällainen vaikea valinta edessä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:22"]

olen vaihtanut, vaihdoin koska aiemmassa työpaikassani oli kehno työilmapiiri ja muutenkin epävarmaa. Minun kohdalla kannatti, palkka nousi 15 % ja olen viihtynyt hyvin.  Kuinka viihdyt nykyisessä työpaikassa, opitko mitään uutta ja onko nykyinen työsi "varma", jos sitä arvostat? Vaihtaisin ehdottomasti jos uudessa työssä oppisi taitoja joista olisi hyötyä uuden työn haussa kun määräaikaisuus päättyy.

[/quote]

Määräaikainen vastaa paremmin koulutustani ja palkkakin hieman parempi. Nykyisessä en opi enää uutta, työ on helppoa eikä ole stressiä.

ap

Vierailija
2/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä määräaikainen? Onko palkassa eroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka parempi. Äitiysloman sijaisuus + todennäköinen hoitovapaa.

Vierailija
4/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin ja vaihdoinkin.

Vierailija
5/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskaltaa mutten tiedä uskaltaisinko oikeasti. Ainakin haastattelisin ensin työnantajaa siitä, miten todennäköistä on että määräaikaisen perään saisi jotain muuta jos menestyy hyvin siinä määräaikaisessa.

Vierailija
6/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Olen yksin vastuussa ja haluan turvallisuutta enkä kestä stressiä.

Vierailija
7/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaihtanut, vaihdoin koska aiemmassa työpaikassani oli kehno työilmapiiri ja muutenkin epävarmaa. Minun kohdalla kannatti, palkka nousi 15 % ja olen viihtynyt hyvin.  Kuinka viihdyt nykyisessä työpaikassa, opitko mitään uutta ja onko nykyinen työsi "varma", jos sitä arvostat? Vaihtaisin ehdottomasti jos uudessa työssä oppisi taitoja joista olisi hyötyä uuden työn haussa kun määräaikaisuus päättyy.