Vaihtaisitko tylsän vakityön kiinnostavaan määräaikaiseen?
Kommentit (8)
Kuinka pitkä määräaikainen? Onko palkassa eroa?
Palkka parempi. Äitiysloman sijaisuus + todennäköinen hoitovapaa.
Haluaisin uskaltaa mutten tiedä uskaltaisinko oikeasti. Ainakin haastattelisin ensin työnantajaa siitä, miten todennäköistä on että määräaikaisen perään saisi jotain muuta jos menestyy hyvin siinä määräaikaisessa.
En uskaltaisi. Olen yksin vastuussa ja haluan turvallisuutta enkä kestä stressiä.
olen vaihtanut, vaihdoin koska aiemmassa työpaikassani oli kehno työilmapiiri ja muutenkin epävarmaa. Minun kohdalla kannatti, palkka nousi 15 % ja olen viihtynyt hyvin. Kuinka viihdyt nykyisessä työpaikassa, opitko mitään uutta ja onko nykyinen työsi "varma", jos sitä arvostat? Vaihtaisin ehdottomasti jos uudessa työssä oppisi taitoja joista olisi hyötyä uuden työn haussa kun määräaikaisuus päättyy.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:22"]
olen vaihtanut, vaihdoin koska aiemmassa työpaikassani oli kehno työilmapiiri ja muutenkin epävarmaa. Minun kohdalla kannatti, palkka nousi 15 % ja olen viihtynyt hyvin. Kuinka viihdyt nykyisessä työpaikassa, opitko mitään uutta ja onko nykyinen työsi "varma", jos sitä arvostat? Vaihtaisin ehdottomasti jos uudessa työssä oppisi taitoja joista olisi hyötyä uuden työn haussa kun määräaikaisuus päättyy.
[/quote]
Määräaikainen vastaa paremmin koulutustani ja palkkakin hieman parempi. Nykyisessä en opi enää uutta, työ on helppoa eikä ole stressiä.
ap