Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään sairaalloisesti, että mies pettää tai on pettänyt

Vierailija
26.07.2014 |

Joskus vuosia sitten hän jäi kiinni toisen kanssa viestittelystä. Sittemmin, jo naimisiin mentyämme, hän itse paljasti että oli toisenkin kerran viestitellyt, tuli itse siis sanomaan tuosta. Olin todella vihainen, koska ensimmäisen kerran jälkeen tein selväksi, että toista kertaa en katso enää. Viestien sisältö oli seksijuttuja, mitä haluaisi toisen kanssa tehdä. Miehen mukaan mitään ei koskaan tapahtunut eikä edes nähneet, olivat vanhoja tuttuja. Nyt asia on taas alkanut vaivata. Pelkään että hän pettää.. Millä saisin sen selville? Olen suoraan asiasta kysynyt ja kieltää tietenkin. Olen todella ahdistunut koko asiasta. Puhelimessaan ei ole mitään, voimme vapaasti käyttää toistemme puhelimia. Paljoa ei ole poissa kotoa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse selvittää :( Kaikki miehet pettää!

Vierailija
2/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä. Asumme pienellä paikkakunnalla, joten tiedän että töistä tulee suoraa kotiin. Olen kuitenkin ajoittain poissa kotoa, parikin viikkoa max, työmatkoilla. Tietenkin pelkään, että juuri silloin täällä on hommat käynnissä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki miehet petä

Vierailija
4/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta miettiminen ja kyttääminen. Jos pettää niin pettää. Joko luotat tai et. Mitä hyötyä tuollaisesta huolehtimisesta on?

Vierailija
5/15 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:59"]Et sitten pitänyt lupaustasi.

[/quote]

Mitä lupausta?

Vierailija
6/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:38"]

[/quote]

Aina tilaisuuden tullen. T mies. Aamen.

Vierailija
7/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:38"]

[/quote]

Aina tilaisuuden tullen. T mies. Aamen.

[/quote]

Juuri näin! T. Toinen mies

Vierailija
8/15 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän sairaalloiselta tuo mustasukkaisuus ja vahtiminen. Mitäpä jos et yrittäisikään selvittää voisiko mies jossain tilanteessa pettää (totta kai). Alat selvittämään miksi mietit tuollaista. Mikä aiheuttaa tuollaista epävarmuutta ja ahdistusta sinussa. Ammattiauttajasta voisi olla apua. Selkeästi ongelma on sinun mielessäsi ja mahdollisesti pahenemaan päin. Et voi omistaa toista, mutta omaan mieleesi voit vaikuttaa.

Vierailija
9/15 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!!!!!!!

Vierailija
10/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran pettänyt, on kynnys varmasti hyvin pieni nytkin. En siis ymmärrä miksi yleensäkään roikut hysteerisenä tuollaisen miehen mukana. Sinähän tässä itsesi naurunalaiseksi teet ja mies ei siitä ainakaan menojaan vähennä, mies on varmasti kehittänyt suoranaisen leikin tästä asiasta.

Pistä mies pihalle niin olisi helpottuu huomattavasti. Ei hän ole sinulle tarkoitettukaan ikiomaksi, joten et voi häntä edes yrittää pitää itselläsi nolaamatta itseäsi. Olet miehellesi ehkä vain yksi reikä muiden seassa, reikä, joka vielä hermostuneena vahtaa häntä ja on sairaan mustasukkainen kaikesta mitä hän ikinä tekee, sanoo, katsoo... Ei kuulosta terveelle suhteelle ja en siihen alkaisi ainakaan lapsia tekemään varmistaaksesi, että mies pysyy vierelläsi. Ennen seuraavaa suhdettasi hoida pääsi kuntoon.

Vierailija
11/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten pitänyt lupaustasi.

Vierailija
12/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos pettääkin? Ei se mulkku siitä kulu.

Vierailija
13/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne konkreettisesti tehnyt aikasemmin mitään. Jos oikeesti haluis ja uskaltais niin olis edennyt viestejä pidemmälle.

Ainakin luulisin näin.

Ellei siis ole valehdellut.

Mutta älä mieti tollasia.

Se tapahtuu mitä tapahtuu.

Pidä miehesi niin tyytyväisenä ettei tarvi tollasia miettiä ;)

Vierailija
14/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lopettaa haaveilut muista miehistä niin mielesi rauhottuu myös.

Vierailija
15/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pettää hengen pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan