Koiranomistajat, oletteko saaneet palautetta koirienne johdosta?
Mielenkiinnosta kyselen kun koirat niin kovasti täälläkin tunteita kuohuttaa, molempiin suuntiin.
Oletko sinä koiranomistaja saanut kasvotusten palautetta toiselta henkilöltä koirasi käytöksestä? Onko teille tultu sanomaan palautetta tai kerrottu suoraan koiranne huonosta käytöksestä päin naamaa?
Siis ihan mistä syystä vaan, haukkumisesta, häiritsevästä käytöksestä, vapaana juoksuttamisesta jne.
Ihmetyttää vaan kun täällä näitä valittavia ihmisiä on niin paljon, mutta itselleni ei ainakaan kukaan ole tullut sanomaan päin naamaa MITÄÄN palautetta? Eli valitetaanko vaan selän takana anonyyminä vai saatteko te muut palautetta kanssaihmisiltä jos jokin koiranne/sinun toiminnassa häiritsee?
Kommentit (2)
Olen kyllä. Useaan otteeseen on kehuttu koiran hyvää käytöstä ja tottelevaisuutta. Ja naurettu sen hauskoille tempuille.
Mulle käy säännöllisesti yksi keski-ikänen akka marmattamassa kun lenkkeilen sen talon ohi koirat vapaana. Asutaan siis maalla ja ihan tietä pitkin kävellään. Välillä ne koirat menee sinne talon pihaan, mutta vaan sillon, kun se nainen on itse pihassa. Jos ketään ei ole pihalla,niin koirat on ihan kunnolla.