Oletteko seuranneet punkstoo keskustelua?
Aikamoista settiä taas, järkkyä. Instasta löytyy, suuret määrät ahdistelukertomuksia. Tänään oli esim maikkarin aamussa, eilen lehdet kirjoitteli yms.
Kommentit (73)
Niin, missä teini-ikäisen lapsen vastuu siitä, ettei hänen idolinsa käytä häntä hyväksi? Eihän aikuisen miehen tarvitse miettiä, onko ok harrastaa väkisin seksiä ala-ikäisen kanssa, vaan on alaikäisen vastuulla huolehtia ettei joudu tilanteeseen, jossa aikuinen mies voi käyttää hyväksi. Kaikki tietävät, että 16 v suojaikärajan ylittänyt tyttö ajattelee ja toimii kuten aikuinen ihminen, siksihän heillä on ajokortit, pääsevät baariin omalla henkilöllisyystodistuksella ja saavat vapaasti päättää itse omista asioistaan, eikä lastensuojeluilmoituksia esim. alkoholinkäytöstä tehdä. Ovat täysin kypsiä ja myös kypsästi käyttäytyviä ihmisiä, äitiyteen ja muuhun vastuuta vaativaan heitä suorastaan kannustetaan. Eiku?
Olen seurannut. Typerä keskustelu Woke-ihmisiltä. Onneksi ketään valtavirrassa ei ginostele.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että YleX:n musiikkitoimittaja T. V. on saanut poisettua itseään koskevat paljastukset näkyviltä. Hänet on mainittu lasten ja nuorten saalistajaksi. Osa artisteista on saanut radiosoittoa vain sekusaalisia palveluksia vastaan.
Just joo. Oletkohan koskaan edes kuunnellut hänen ohjelmaansa? Oliko se Kuulovaurio vai Raaka Hanu, joka ei tullut soitetuksi ilman vastapalvelusta? Jos olisit edes joskus kuunnellut, ymmärtäisit, miksi tuota sun väitettä on hiukan vaikea uskoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut joskus fanina metallibändien takahuoneessa jne. eikä kukaan ole koskaan ahdistellut millään tavalla! Enkä ole tällaista nähnyt koskaan siellä ainakaan tapahtuvan, en edes sinnepäin että joku olisi istunut jonkun sylissä tms.
Metalliporukoissa on ihan kunnia-asia, että käyttäydytään hyvin. Rokkijätkät sitten on osa aikamoisia sikailijoita.
Rokki = Metal = Rock
Minua kiinnostaisi tietää, mitä on tapahtunut. Jos joku kehuskelee kaverilleen jotain, niin onko se totta vai lähteekö huhu lentoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että YleX:n musiikkitoimittaja T. V. on saanut poisettua itseään koskevat paljastukset näkyviltä. Hänet on mainittu lasten ja nuorten saalistajaksi. Osa artisteista on saanut radiosoittoa vain sekusaalisia palveluksia vastaan.
Onko tää T. V entinen F. L? Löysin netistä jutun musiikkitoimittajasta, joka oli äärimmäisen itseään täynnä ja julisti, että "olen parempi kuin Spotify".
Se on mainos. Sillä myydään ohjelmaa. Sen ohjelman idea oli tarjota sitä musiikkia, jota spotify ei soita. Ihan sama kuin Kun aika on-biisillä myytiin kiinteistövälitystå ja muita oikotien palveluita. Tunteisiin vetoavaa mainontaa, luodaan mielikuvia.
Tuliko se raptoo koskaan? Punkille ja metalille taisi olla tuollainen tili?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko se raptoo koskaan? Punkille ja metalille taisi olla tuollainen tili?
Onko sulla jotain kerrottavaa?
Missä on naisten oma vastuu? Ja tämän kysyn täysin tosissani.