Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Piti yöllä laittaa lämmitys päälle - kyllä Suomessa asuminen on sitten ilmastoystävällistä!!!!
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nukuttiin koko porukka ikkunat auki autuaan ihanasti. Tää viileys on vaan niin suloista. No, kun/jos helteet palaavat, niin ei tule kuitenkaan kuin muutamia hellepäiviä enää, halleluja. Ei tule tämmöstä tauotonta käristystä, kun väistämättä elokuu kallistuu jo syksyn puolelle. Katsokaa pitkän sään ennuste, sieltä tiedot. Mutta siis, elokuussa helleaurinkokin on hämärämpi kuin kesän alussa. Nyt nautitaan!