synnytyksen tuomat muutokset "sinne"
No miten se alapää muuttui raskauden js/tai synnytyksen jlkn? Asiallisia vastauksia kiitos :)
itselläni genitaalit nyt tummemmat, kuin ennen raskautta.. Ja 1 arpi.
Kommentit (9)
Löysä kuin helvetti. Onneksi olkoon.
ei ulkoisia muutoksia. alatiesynnytys ja vähän repesi, repeytymä parani todella hyvin, ei jäänyt edes arpea. sisäisiämuutoksia en tiedä, itsestäni ei ainakaan tunnu erilaiselta.
Synnytysten jälkeen olen ollut orgasmi herkempi
Suosittelen keisarinleikkausta, miehet tykkää ku on tiukka ja symmetrisempi alapää
Arpikudos välilihassa 1. synnytyksessä tehdyn epparin takia. Ei muuta ulkoista. Sisällä tikattu myös, eli ei ainakaan löysempi ole.
Ihanaa kun rohkenette kertoa! Tämä keskustelunavaus johtuu toisesta ketjusta, jossa aihe meni tähän, mutta ei niin kovin neutraalisti :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:00"]Löysä kuin helvetti. Onneksi olkoon.
[/quote]
Olen aina miettinyt, että onko Se "löysyys" tabu :-o tuskin se nyt NIIN löysä voi olla...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 20:00"]Ei muutoksia. Sektio. Olen siltä kantilta tyytyväinen.
[/quote]
ystäväni kertoi, että alapää muuttui kyllä ennen synnytystäkin. Häpyhuulet muuttui kuulemma "paksummiksi". Kyllä, meillä on turhankin avoin suhde
Ei muutoksia. Sektio. Olen siltä kantilta tyytyväinen.