Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enkä halua sheivailla alapään karvoja ollenkaan

Vierailija
26.07.2014 |

Annan olla luomuna ja käytän boksereita.

Eikä mieskään ole valittanut. ;-)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halusit jakaa tämän asian kaikelle kansalle netissä koska...?

Vierailija
2/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä miehellesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä siistin omaa tuheroani vaikkei sitä kukaan muu näekään ( ei oo pahemmin ollu sutinaa viimeaikoina). En vaan jaksa ite kattella kaameeta pusikkoa.

Vierailija
4/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:llä uima-asun alaosakin bokserimallia?

Kerran näin jonkun neitokaisen ihan perusbikineissä, vaikka karvoitus rehotti runsaana.

Ihan rentona hengaili rantsussa, ihan ku että ei tässä mitään. En tajua vieläkään.

Vierailija
5/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä. Anna karvan kasvaa. Se kellekään kuulu.

Vierailija
6/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:26"]Ja halusit jakaa tämän asian kaikelle kansalle netissä koska...?

[/quote]

...täällä ihannoidaan paljaspyllyisiä ja haukutaan luonnontilassa olevia.

Halusin kertoa, että luonnontilassakin oleva pimppi voi olla miehestä haluttava ja tällaisen naisen elämä varsin mieluisaa. ;-)

Kääntöpuoli karvattomuudelle. :-)

Ap

Vierailija
7/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä miehellä voi olla karvaton jossain muualla varalla jos alkaa rämemajava kyllästyttämään ;)

Vierailija
8/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:49"]Sillä miehellä voi olla karvaton jossain muualla varalla jos alkaa rämemajava kyllästyttämään ;)

[/quote]

Miksi pitäisi olla? Miksi ei saisi tykätä rämemajavasta (hyi, miten halventava nimi!!!)?

Ap

Vierailija
9/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:42"]Onko ap:llä uima-asun alaosakin bokserimallia?

Kerran näin jonkun neitokaisen ihan perusbikineissä, vaikka karvoitus rehotti runsaana.

Ihan rentona hengaili rantsussa, ihan ku että ei tässä mitään. En tajua vieläkään.

[/quote]

Jeps! Bokserimallista nekin.;-)

Ap

Vierailija
10/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:42"]

[/quote]

Jokaiselle kasvaa karvat, mitä tajuamista siinä on? Jos ei neitokaista itseään haitannut, miksi sua pitäisi haitata? Katso pois jos oksettaa.

Vierailija
11/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos luonto tarkoitti karvattomaksi niin sellaisia olemme. Minä ainakin olen karvallinen ja miehet tykkää.

Vierailija
12/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä luomupöheikön omistajilla kuinkakin runsas karvoitus?

Mulla on niin raju karvankasvu, että siksi siistin enimpiä. Näin en välttämättä tekisi jos karvoitusta olisi vähemmän ja ei ihan niin laajalla alueella kuin on. Tai jos olis vaaleempaa.

Vierailija
13/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 19:01"]

Onko teillä luomupöheikön omistajilla kuinkakin runsas karvoitus?

Mulla on niin raju karvankasvu, että siksi siistin enimpiä. Näin en välttämättä tekisi jos karvoitusta olisi vähemmän ja ei ihan niin laajalla alueella kuin on. Tai jos olis vaaleempaa.

Ei ole runsas vaan sellainen todella söpö jota en halua ajaa pois. Siksi miehet siitä tykkääkin.

[/quote]

Vierailija
14/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tee sille mitään. Joskus satunnaisesti siistin lyhentämällä reunimmaisia karvoja. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 16-vuotiaasta lähtien enkä koskaan ole ainakaan säännöllisesti ajellut. Olen mä pari kertaa huvikseen kokeillut ajaa ihan paljaaksikin mutta en ole siitä tykännyt.

Mulla tosin ei ole mikään kovin runsas karvankasvu, ihan normaalit uikkarinrajat mulla on eikä sieltä mitään pilkota. Ei tule myöskään reisiä pitkin mitään karvoja niin kuin tiedän joillain tapahtuvan. Silloin tietysti siistisin.

Vierailija
15/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:42"]

[/quote]

Jokaiselle kasvaa karvat, mitä tajuamista siinä on? Jos ei neitokaista itseään haitannut, miksi sua pitäisi haitata? Katso pois jos oksettaa.

[/quote]

Ei okseta. Kysymys oli omalla kohdallani esteettisestä häiriöstä= täysin oma ongelmani siis.

En innostu miehilläkään sellasesta reuhuparrasta. Siisti rajaus on mun silmään ok.

Näin me ollaan erilaisia. Kukin tavallaan.