Kipupoliklinika ja sosiaalitoimisto on maan päällinen
H*lvetti. Kipupoliklinikalla saa järkyttävän huonoa palvelua tai hoitoa miksikä sitä nyt kutsutaan.
Määrätään lääkkeitä joista tulee hirveä olo ja ei voi vaihtaa sopiviin. Ei millään.
Sosiaalitoimesta Ei saa toimeentuloa jos et mene kehitysvammaisten piirileikkeihin mukaan.
Oon niin loppu etten enää oikeesti jaksa.
Ja jos jotain tukea saan se on alle 200e ! Ihmistä pidetään ihan olemattomana.molemmissa paikoissa.
Pahimmat kiusaajat ovat noilla aloilla töissä.
Kommentit (10)
He tekevät niin että jätetään ihminen ilman rahaa ja lääkkeitä, katsotaan koska kuolee niin päästään tuostakin.
Aion kirjottaa huonosta kohtelusta lehteen jutun koko kansan nähtäväksi.
Ja sitten vielä asian lakimiehelle. Nyt loppu mun huumorintaju tuossa kiusaamisessa.
Koulukiusaamisesta saanut kärsiä jo ihan riittävästi niin aikuisena vielä joutuu lääkäreiden kanssa taistelemaan jostain tyhmästä lääkkeen saamisesta.
Mulle ollaan ennenkin oltu hyvin inhottavia kipupoliklinikalla sekä sossussa. Arvioitu joka kerta ihan alakynteen. Ja pakotettu kehitysvammaisten piirileikkeihin. En todellakaan suostunut.
Alkaa vaan kyllästyttää kun joutuu aina poliisin kanssa selvittelemään miksi mulle ei anneta lääkereseptiä. Jota tarvitsen tämän sairauden hoitoon. On kyllä niin ihanaa että!
Kai sitä mielellään kävisi palkkatöissä mutta kun ei kukaan palkkaa. Ei niin ei. Yritetty on hakea jo yli 100 paikkaan ja vaan 2 pääsin haastatteluun jossa totesivat että eivät tarvitsekaan työntekijää , siis minun kaltaista työntekijää , en sopinut heidän imagoon ylipainon takia. :)
On se kurjaa kun sä et saa niitä huumeitasi sieltä polilta ja sossukaan ei anna sulle ylimääräistä, voi voi. Lienet sairaseläkkeellä ja kelasta saat toimeentulotukea, MIKÄLI sairaspäiväraha ei kata asumista, lääkkeitä ja peruselämistä. Sitäkin saat siis ihan puhtaan matematiikan ja lakipykälöiden perusteella jos saat. Sossusta voi saada harkinnanvaraista toimeentulotukea jos on jotain todellakin harkinnanvaraista tarvetta, ja sitäkään ei saa jatkuvasti. Mikä sinun sossurahan tarve on?
Anna kun arvaan Tyksin KPKl kyseessä. Ei ole tosin kokemusta mutta muuten....
no,kipulääkkeisiin syntyy äkkiä riippuvuus. En saanut erästä kipulääkettä,ostin apteekista muuta. Piste.
Tässä tää ongelma on. Kun löytyy toimiva lääke se otetaan pois. Miksi?
Muut lääkkeet on epäsopivia ja niistä tulee huono olo.
No se on kurja homma, kun kipupolilta ei saa apua, mutta miksi sosiaalitoimesta pitäisikään kustantaa muuta, kuin perus-hengissä pysyminen?