Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?
Kommentit (509)
Matkailuauto ja sen tarvitsemat sisustuskamat, aatiat ym tarvikkeet.
Sähkötyöpöytä, isö näyttö ja kunnon näppis + työtuoli.
N 10kg lisää painoa 🥴
Nettikaupasta vaatteita ja muutamat kengät.
Joku lautapeli ja UNO pelikortit
Kaapissa 15 koronapikatestiä. Kaikki saatu ilmaiseksi.
Ei ole minulla ollut luulotauti koronaa eikä lauma piikityksiä osallistumista.
Kärkkäiseltä ja suomal tuotekaupoista hankittu tarpeellista tavaraa lattiakaivon kannesta lähtien Lumene kosmetiikkaan. Tärkeätä oli tajuta netti ruokakaupan käytön aloittaminen ole tarvinnut naamavaippasia nähdä kaupoissa.
Miksi ne pitää vielä,kaupoissa,apteekissa maskeja,taksissakin..
Olen ostanut paljon vaatteita ja pitänyt kivijalkaputiikkeja pystyssä
Meillä on koronaomakotitalo.
Tuli korona ja etätyöt, joten kerrostaloasunto kävi pieneksi. Ostettiin iso omakotitalo. Nyt on tilaa toimistoille ja muillekin työskentelytiloille.
En tiedä voiko sanoa hankkimiseksi mutta ainakin saavutettu; ihanaa aikaa koiran kanssa.
Kun olen työskennellyt kotikonttorissa nämä reilut kaksi vuotta olen saanut aikaa enemmän koiralleni.
Toisaalta koiranulkoiluttajani menetti ansioitaan kun en tarvitse häntä joka päivä lenkittämään koiraa.
Hän kyllä poikkeaa edelleen koska kiintyi kovin koiraani mutta ei joka päivä.
Plussaa myös se, että polttoaineessa säästyy. Autoa käyttänyt huomattavasti vähemmän.
Uusi työpaikka. Korona teki edellisen työ hyvin tylsäksi.
Työpöytä, työtuoli, näyttö...... eli kotitoimistokamaa.
On kyllä koironakoirakin, mutta sen lisäksi koronapalju, koronalaavukota, koronakivääri, koronapienoiskivärii, koronahaulikko ja sitten tuli viekä koronasyöpä.
Oma pieni koronaherpes Tui tui.
Jatkuva etätyö ja siitä seurauksena sähköpöytä, uusi tuoli ja muuta toimistotarviketta. Lisäksi alkava alkoholiongelma ja keskivartalouimarengas. Onneksi vihdoin pääsee ulkomaan lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Korona.
😅
Huonekalu pesuri