Te, joilla ei ole koronakoiraa eikä koronavauvaa, mitä muuta teille on hankittu koska korona-aika?
Kommentit (509)
Mulla on koronatukka ja ärsyttävää läskiä yläselässä. Lähtisiköhän lähde, jos kävisin kampaajalla? Noille latvoille pitäisi tehdä jotain. Juujuu, käyn jo lenkillä. Ehkä jotain dieettiäkin vähän päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi korona kania.
Olethan kiltti ja pidät kaneista hyvää huolta koko niiden elämän ajan 🙏. Sydän särkyy kun jotkut vain heittävät eläimensä pihalle kun kyllästyvät niihin. Veisivät ennemmin vaikka löytöeläinkotiin.
Koronasermi eristämässä miehen työpisteen muusta olohuoneesta tyylikkäästi.
Parisuhde. En usko että olisin koko deittisivustolle ylipäätään koskaan mennyt, jos ei olisi ollut korona aikaa. Enkä luultavasti olisi löytänyt miestä jolle hidas eteneminen sopisi, jos ei koronan takia olisi ollut pakko edetä hitaasti. Muistan kun luin jonkun lehtiartikkelin siitä miten korona on vaikuttanit ihmisten deitti elämään että jutellaan pitkään ennen ensitreffejä ja tutustutaan kunnolla ennen ensisuudelmaa ja tajusin että nyt on mulle ihan unelma tilanne kokeilla onneani deittimarkkinoilla, koska mulle luonnollonninen etenemisvauhti onkin yhtäkkiä yhteiskunnallisesti hyväksyttävää eikä tarvitse erityisiä selityksiä miksi haluan edetä hitaasti.
HBO Maxin tilasin. Ja kukkasia olen ostellut, ne on onneksi kaikki jo entisiä. Ai niin ja jumppanauhoja ostin, hyvä niillä on venytellä sitä HBO:ta katsellessa.
Mulla on koronatukka, hopeanharmaa ja kihara. Värjäykset, suoristusrauta jne saivat mennä.
Lapselle leikkikeittiö. Aiemmin ajattelin, että ei tarvitse hankkia kaikkea sellaista tilaavievää kotiin, koska käydään lähes päivittäin avoimessa varhaiskasvatustoiminnassa. Sitten kaikki meni kiinni ja mieli muuttui. Nyt on pelit ja vehkeet, ja lapsikin käy jo päiväkodissa, joka onneksi ei ole mennyt pöpöjen takia kiinni kuin korkeintaan pariksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi korona kania.
Olethan kiltti ja pidät kaneista hyvää huolta koko niiden elämän ajan 🙏. Sydän särkyy kun jotkut vain heittävät eläimensä pihalle kun kyllästyvät niihin. Veisivät ennemmin vaikka löytöeläinkotiin.
Juu pidän :3, mul on ennenkin ollut kaneja ja saavat olla ns. talon kunkkuja, vapaana ihan missä lystäävät.
Isompi asunto tuli ostettua heti sen ekan kevään jälkeen. Hyvä päätös oli.
Harrastustarvikkeita mm. maalaamiseen, palapelien tekemiseen ja ompelemiseen.
Kaksi korona kania.