Apua harhat alkoivat taas! Istuin ihan rauhassa sohvalla ja yhtäkkiä suuri pikajuna tuli olohuoneeni läpi
Samassa yhtäkkiä sohva oli muuttunut asemapenkiksi ja juna pysähtyi kohdallani ja avasi sivuovensa.
Istuin kauhusta penkillä liikkumatta ja pian ovi sulkeutui. Ja juna päästi todella kovan tuuttauksen.
Huusin ihan täysiä, että hiljempaa nyt. Naapurit hermostuu. Juna lähti jyskyttäen eteen päin ja ajoi olohuoneeni toisen seinän läpi ja katosi.
Yhtäkkiä allani oli taas sohva .
Voi ei,! Apua. Olen taas sairastunut uudelleen ilmeisesti?
Kommentit (41)
Pelkäsin kokoajan, että junasta tulee ulos joku heppu ja kiskasee minut mukaansa! T.ap
Trolli on todella sairas. Kuvittelee olevansa toinen ihminen näkemässä harhoja.
Ja kaikki menee ihan täydestä. Kohta se kiusaa tätä ihmistä ja väittää hänen näkevän harhoja vaikka se on trolli itse. Voi raukkaa.
Ja tulit tänne kirjoittamaan? Niin varmasti..
Kannattaa soittaa päivystykseen, tuollaiset oireet pitää aina ottaa vakavasti.
Pidä paikat puhtaana ja piha siistinä.
Mene viimenkin sinne katkaisuun, ole hyvä.
Olisit päässyt toiseen todellisuuteen!
Aaa, sähän teeet tästä kiiinnostavaa kun näin asian nostat kokoaika pintaaan. Se tarkoiittaa siiis sitä etttä asia siis merkitsee sinulle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Aaa, sähän teeet tästä kiiinnostavaa kun näin asian nostat kokoaika pintaaan. Se tarkoiittaa siiis sitä etttä asia siis merkitsee sinulle jotain.
Saaattaa kertoa siiitä esim etttä torjut jotain mitä et tahtoiisi myöntää.
Olet turruttanut täysin luonnollisia tunteita, junafantasioissa ei ole mitään hävettävää. Tuut tuut! Kaapista ulos!
Nykyään kun voidaan heijastaa niitä kolmiulotteisia näkyjä mihin vaan haloja ja nehän on valoja . Tai siirtää heijastuksia . Niillä tienataan uskontolahkoissa miljoonia elokuvateatteri tyyliin.
Seuraavalla kerralla taidan vain hämätä konduktööriä ja lähden vessaan enkä muka huomaa mitään.
T.ap
Noi huumeporukat näkee oikeesti että ne voi esim lentää ja hyppää katolta tai näkee jonkun mitä seuraa extaasissa . Uskonnoissa annetaan huumetabletti jo sisään mennessä joku ojentaa ota pastilli ....
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla taidan vain hämätä konduktööriä ja lähden vessaan enkä muka huomaa mitään.
T.ap
Kuule entä jos minä olenkin siellä vessassa kusipaussilla ja olen jättänyt oven lukitsematta.
T. Konduktööri
Huumeissa new agea kirjoitti:
Noi huumeporukat näkee oikeesti että ne voi esim lentää ja hyppää katolta tai näkee jonkun mitä seuraa extaasissa . Uskonnoissa annetaan huumetabletti jo sisään mennessä joku ojentaa ota pastilli ....
En ole mikään huumehörhö!
T.ap
Onko tosiaan niin, että ihminen, joka näkee harhoja, tietää, että ne ovat harhoja?
Siltä vaikuttas. Jätit sitten ne lääkkeet pois, kun tuntui hyvältä, vaikka lekuri sanoi, että älä jätä?