Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenluovuttajia kaivataan kesälläkin

Vierailija
26.07.2014 |

SPR muistutti juuri verenluovuttajia veren tarpeesta radion uutisissa. Muistakaa käydä myös kesällä luovuttamassa, ketkä voitte. Mulla karanteenia vielä elokuun alkuun, mutta sitten menen taas. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kelpaa. :( Painoa alle 50 kg.

Vierailija
2/6 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse minäkään ihan hetkeen, harmittaa. Kilpirauhaslääkitys aloitettiin juuri ja kontrollikäynti, jossa annostusta voidaan nostaa tai laskea, on vasta 3 kk kuluttua. Asun ulkomailla ja täällä täytyy ko. lääkkeen annostus olla stabiili vähintään 3 kk ennen kuin saa taas mennä luovuttamaan (Suomessahan tuo aika on 6 kk).

Olen luovuttanut viimeksi maaliskuussa ja hyvällä säkällä kerkeän luovuttamaan kerran ennen vuodenvaihdetta jos tuo annostus nyt pysyy samana siellä kontrollissa... Muuten seuraava kerta menee sitten ensi vuoden puolle. Blaah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo viime kuussa :)

Vierailija
4/6 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan käynyt, mut mieli tekis. Nyt tosin raskaana eli en edes voisi. Kuinka pitkän karenssin raskaus tuo tuohon luovuttamiseen?

Vierailija
5/6 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:24"]

En oo koskaan käynyt, mut mieli tekis. Nyt tosin raskaana eli en edes voisi. Kuinka pitkän karenssin raskaus tuo tuohon luovuttamiseen?

[/quote]

6 kk synnytyksen jälkeen voi luovuttaa, mutta imetys on este. Alla infoa.

http://www.veripalvelu.fi/www/1026

Vierailija
6/6 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa luovuttaa, koska harrastin suojaamatonta seksiä uuden partnerin kanssa. Vituttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän