Ärsyttää elokuvien rakastelukohtaukset
Joo, tällaiseksi elämä mennyt. Ihmettelen, kun niissä aina nainen ratsasta kauhean kiihkoissaan miehen päällä voihkinnan kera. Itselläni ei ole enää mitään seksuaalisia haluja, joskus 20v sitten saattloi jotain kiihkoa tuntea. Harmittaa.
Kommentit (19)
Parhaat seksikohtaukset ovat sellaisia jotka järkyttävät. Esim Irréversible raiskauskohtaus.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:22"]
No ne ovat ärsyttäviä silloin kun elokuvassa ei ole mitään viitteitä siihen, että vetovoimaa on oikeasti. Jos tarina taas on latautunut vetovoimalla siilloin ok ( piano).
[/quote]
Katselin juuri kuolleista palanneita ja siinä pari ajautui sänkyyn "tuosta vain". Alkoi ärsyttää naisen kiihko vaikka mistä sen tietää jos oli joku nymfi. Nää on näitä ensimmäisen maailman ongelmia ;-) ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:17"]
Joo, tällaiseksi elämä mennyt. Ihmettelen, kun niissä aina nainen ratsasta kauhean kiihkoissaan miehen päällä voihkinnan kera. Itselläni ei ole enää mitään seksuaalisia haluja, joskus 20v sitten saattloi jotain kiihkoa tuntea. Harmittaa.
[/quote]
öh? Mä ainakin voihkin joka yhdynnässä. Tekee niin hyvää ja tuntuu ihanalta, kun tuntee miehen peniksen sisällään.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:22"]
No ne ovat ärsyttäviä silloin kun elokuvassa ei ole mitään viitteitä siihen, että vetovoimaa on oikeasti. Jos tarina taas on latautunut vetovoimalla siilloin ok ( piano).
[/quote]
Katselin juuri kuolleista palanneita ja siinä pari ajautui sänkyyn "tuosta vain". Alkoi ärsyttää naisen kiihko vaikka mistä sen tietää jos oli joku nymfi. Nää on näitä ensimmäisen maailman ongelmia ;-) ap
[/quote]
Voi ap..Ei nainen ole mikään nymfi jos nauttii normaalista seksistä. Itse nautin joka yhdynnästä.
Niin. Juuri tuossa sanoinkin aluksi, että itse en enää nauti. Yhdyntä ei oikeasti tunnu miltään. Onkohan alapääni menettänyt tuntonsa..? Nuorena vielä tunsin kiihkoa, nyt en enää :( Ikää 41v. ap
Tympäisee minuakin, kun joka ikisessä leffassa päädytään sänkyyn. Miksi sitä pitää näyttää katsojille, sama kuin näytettäisiin muutakin ruumiin perustomintaa: sankari painelee pytylle ja vääntää tortun?
Enemmän pohdituttaa se, miten kiusallinen tilanne on näyttelijöille ollut kun pitää työkaverin kanssa esittää kiihkeää kuvausryhmän edessä ja joku pervo vanha ohjaaja kyylää teltta housussa ja pyytää aina vaan ottamaan kohtauksen uusiksi.
Seksiä on AIVAN liikaa joka paikassa nykyään. Sitten ihmetellään ihmisten itsetunnonongelmia.. Huhheijjaa
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:33"]Niin. Juuri tuossa sanoinkin aluksi, että itse en enää nauti. Yhdyntä ei oikeasti tunnu miltään. Onkohan alapääni menettänyt tuntonsa..? Nuorena vielä tunsin kiihkoa, nyt en enää :( Ikää 41v. ap
Halut menee kun seksikohtaukset tehty miehille. Aina naisista näytetään vähintään tissit. Miehen vehkeitä ei juuri koskaan. Ei ihme ettei sytytä.
Nymfi on myyttinen vedenneito, NYMFO on seksihullu.
Mua ei ärsytä, päinvastoin, musta on mukava katsella niitä varsinkin mieheni seurassa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:33"]
Niin. Juuri tuossa sanoinkin aluksi, että itse en enää nauti. Yhdyntä ei oikeasti tunnu miltään. Onkohan alapääni menettänyt tuntonsa..? Nuorena vielä tunsin kiihkoa, nyt en enää :( Ikää 41v. ap
[/quote]
Kuulostaa oudolta. Käväse gynellä! Itselleni yhdyntä tuottaa paljon nautintoa, tunnen miehen liikkeet todella hyvin ja on aivan tajunnan räjäyttävää kun penis hieroo pimpin oikeita kohtia.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:39"]
Nymfi on myyttinen vedenneito, NYMFO on seksihullu.
[/quote]
Kiitos, nymfomaani joo. Nyt muistin :) ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:49"]
[/quote]
Kuulostaa oudolta. Käväse gynellä! Itselleni yhdyntä tuottaa paljon nautintoa, tunnen miehen liikkeet todella hyvin ja on aivan tajunnan räjäyttävää kun penis hieroo pimpin oikeita kohtia.
[/quote]
Mitä gyne voi tällaiselle asialle tehdä? Saan kyllä orgasmin pelkästään yhdynnässäkin joskus, lähinnä takaapäin mutta pääasiassa "panot" eivät tunnu miltään. Tunnen peniksen kokonsa puolesta sisässäni mutta mitään nautinnollista tuntemusta se ei herätä. ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 19:49"]
[/quote]
[/quote]
Mitä gyne voi tällaiselle asialle tehdä? Saan kyllä orgasmin pelkästään yhdynnässäkin joskus, lähinnä takaapäin mutta pääasiassa "panot" eivät tunnu miltään. Tunnen peniksen kokonsa puolesta sisässäni mutta mitään nautinnollista tuntemusta se ei herätä. ap
[/quote]
En kyllä ymmärrä, miten ei voi herättää nautinnollisia tunteita...
Siinä olen samaa mieltä, että tuutista tuputetaan liikaa seksiä.
Omaan seksielämään se ei kyllä vaikuta mitenkään !
M39
Mua ärsyttää se että leffoissa nainen on valmis yhdyntään alle minuutissa jos sitäkään. Hoh hoijaa.
Sama juttu, paitsi että minulla on ikää vasta 26 vuotta. :(
[quote author="Vierailija" time="04.06.2014 klo 20:10"]
Mua ärsyttää se että leffoissa nainen on valmis yhdyntään alle minuutissa jos sitäkään. Hoh hoijaa.
[/quote]
Kaikki ei tartte pitkää esileikkiä, vaan syttyvät todella nopeasti. Itse kyllä tartten, sellaisen keskipitkän :D