Vihonviimeinen täyte pizzaasi?
Minulla se mukakinkku, maku sama kuin lauantaimakkarassa.
Kommentit (673)
Käsirasva. Lähipizzerian Lähi-Idän kokkikaksikolla kuivaa kädet ja rasvaa menee paljon - myös pizzaan.
Salami, pepperoni tai meetvursti. Inhottaa kun lähes kaikki pakastepitsat on sotkettu niillä.
Tonnikala. Se halvan ja vetisen purkkitonnikalan maku pizzassa... 🤮
Vierailija kirjoitti:
Sienet. Hyi saatana. Söin kerran kännissä sienipitsaa ja oksensin koko seuraavan päivän. Tuli trauma.
Tuskin johtui sienistä, viinamäen miehen (oletus sanavalinnan perusteella) reaktio mille tahansa pizzalle.
Kebab, haiseva liha ......Yäääkk..
Söin viime kesänä Ahvenanmaalla pizzaa, jossa oli banaania 🤮 jäi syömättä kun oli niin kaameaa! Ei enää ikinä!
Mozzarella, Basilika, Tomaattikastike.
Punainen liha, etanat tai simpukat.
Vierailija kirjoitti:
Persikka, mitä ehmettiä.
Persikka sopii kuin ananas, eli kuuluu pizzaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliivit ei vaan ole hyviä pizzassa.
Oliivit eivät ole hyviä missään... hui, ajatuskin puistattaa...
Pizzerioissa tyypillisesti on niitä kaikkein halvimpia heikkolaatuisia bulkkioliiveja, jotka ovatkin kamalia. Arvelen, että moni on juuri niiden takia oppinut inhoamaan oliiveja. Hyvälaatuiset oliivit ovat kuitenkin ihania ja aivan erilaisia kuin nuo moottoriöljyyn kastetut mustat kuminpalaset, joita oliiveiksikin kutsutaan.
Itse tykkään myös mustiksi värjätyistä oliiveista, mutta huonoimmat ovat liian kitkerät kalamata-oliivit. Enkä tarkoita kaikkia niitä, vaan jotkut versiot ovat niin pahanmakuisia ettei pysty syömään. Sellaiset vähiten käsitellyt, missä on kivet mukana.
Anjovis, kananmuna, tavallinen sipuli, salaatti ja muut viherkasvit, simpukat, maissi, pinaatti, suolakurkku, omena ja artisokka eivät kuulu minun pizzaani.
Vierailija kirjoitti:
Anjovis
Olisi kiva tietää, että kuinka monta näistä lähes 90 % on oikeasti tilannut ja syönyt anjovista sisältävää pizzaa.
Kaikki sipulit, jauheliha, sienet, oliivit, simpukat ovat yök.