Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on seksin jälkeisenä päivänä kuin peräsimeen ammuttu karhu?

Vierailija
26.07.2014 |

Ja ei, mies ei saa liian harvoin, eikä joudu vonkaamaan. Yhdessä olemme olleet pian 18 vuotta ja tätä on jatkunut jo vuosia. Vaikka meillä olisi ollut kuinka mukavaa ja olemme olleet touhussa molemmat innokkaasti mukana, on mies seuraavana päivänä aina kulmat kurtussa ja nokka rutussa. Välillä ärtyneisyyttä kestää parikin päivää. Olen yrittänyt kysellä syytä, mutta kuulema vain kuvittelen.

Onko tässä siis joku luolamies -juttu takana, että kun mies on saanut haluamansa, ei hänen enää tarvitse olla mukava hetkeen? Onko muilla samanlaista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin joskus tuollaista miestä. Laitoin kiertoon.

Vierailija
2/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut samanlaista vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että tuo on hänen perusolemuksensa. Elämä on monesti ärsyttävää. Varmasti mukavuus on keino päästä tavoitteeseen :D. Toiset ihmiset tavitsevat tavoitteita ollakseen hyvällä päällä.

Vierailija
4/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohho...kyllä valitettavasti jotain on epätasapainossa hänen elämässä,pitäisi olla kyllä toisinpäin....luulisi että sellainen rakkaudenosoitus pitäisi herättää kiitollisuudentunnetta ja hyvän olon tunnetta. Mutta seksilla ihminen ei elää. Jotain muuta mitä teidän välissä pitää korjata...miehella saattaa joku trauma joka seksin aikana aina tulee mieleen ja se aiheuttaa hänessä ahdistusta. Lapsena hyväksikäyttö tulii mieleen,ei se niin harvoin sattuu kun luullaan-hyväksikäytetään poikiakiin,mutta aihe sen verran rankka ettei ehkä kerro heti tai ajatus tavallaan painut unholaan,ikään kun "unohtui", silloin potilas kieltää kaikkeen. Voimakkaat tapahtumat kuitenkiin nostavat asioita tunnetasolla. Joten tässäkiin nähdään että puhumattomuus ei auta vaan työntää tapahtumanketjy syvempi alitajuntaan. Sen seurauksena ihmisessa kehittyy ikään kun häirintä "häirikkö" potilas joka elää omassa "häirintynyssä" maailmassa -hän ei vastaa ulkomaailmaan ei iloitsee ei suree kunnolla...vain koko aika tunnetasolla "elää" tätä omaa trauma uudelleen. Ulkomaalaisena tiedän että esim Suomessa on tosi raskas ilmapiiri ja sisäänpäinkääntyneitä ihmisia jokainen velloo omissa traumoissa-myötätunto ja auttamishalu on vähäinen. Traumatisoituneita ihmisia saattaa syödä vuosia kausia vahvoja psyykilääkeitä ilman minkäläista kehitystä laskeutueen pysyvän taantumaan ,vain pysyäkseen jotenkiin kasassa...vaikka asioita pitäisi purkaa jotenkiin turvallisesti ja päästää traumoja menemään ja alkaa elää. Valitettavasti sellainen sisäänpäin kääntyminen on vaarallistaa...kaikki ei jaksaa eikä pitää tukahduttaa jatkuvasti tunteita sitten yks kaks tapahtuukiin koulusurma tai muuta vastaava.

Vierailija
5/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies samantyylinen. Ei nyt rähise mutta on vetäytyneempi omiin oloihinsa päivän, pari.

Vierailija
6/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko sen verran rehellisiä, että seksi on rakkautta vain naiselle, miehelle pelkkää ... niin, no vastatkoon joku mies tämän osan.

Sama vika täälläkin oman luolamieheni kanssa. Sitten se vielä ihmettelee, miksi minä en halua. Kukapa sellaista haluaisi, josta ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
7/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:37"]

Ohho...kyllä valitettavasti jotain on epätasapainossa hänen elämässä,pitäisi olla kyllä toisinpäin....luulisi että sellainen rakkaudenosoitus pitäisi herättää kiitollisuudentunnetta ja hyvän olon tunnetta. Mutta seksilla ihminen ei elää. Jotain muuta mitä teidän välissä pitää korjata...miehella saattaa joku trauma joka seksin aikana aina tulee mieleen ja se aiheuttaa hänessä ahdistusta. Lapsena hyväksikäyttö tulii mieleen,ei se niin harvoin sattuu kun luullaan-hyväksikäytetään poikiakiin,mutta aihe sen verran rankka ettei ehkä kerro heti tai ajatus tavallaan painut unholaan,ikään kun "unohtui", silloin potilas kieltää kaikkeen. Voimakkaat tapahtumat kuitenkiin nostavat asioita tunnetasolla. Joten tässäkiin nähdään että puhumattomuus ei auta vaan työntää tapahtumanketjy syvempi alitajuntaan. Sen seurauksena ihmisessa kehittyy ikään kun häirintä "häirikkö" potilas joka elää omassa "häirintynyssä" maailmassa -hän ei vastaa ulkomaailmaan ei iloitsee ei suree kunnolla...vain koko aika tunnetasolla "elää" tätä omaa trauma uudelleen. Ulkomaalaisena tiedän että esim Suomessa on tosi raskas ilmapiiri ja sisäänpäinkääntyneitä ihmisia jokainen velloo omissa traumoissa-myötätunto ja auttamishalu on vähäinen. Traumatisoituneita ihmisia saattaa syödä vuosia kausia vahvoja psyykilääkeitä ilman minkäläista kehitystä laskeutueen pysyvän taantumaan ,vain pysyäkseen jotenkiin kasassa...vaikka asioita pitäisi purkaa jotenkiin turvallisesti ja päästää traumoja menemään ja alkaa elää. Valitettavasti sellainen sisäänpäin kääntyminen on vaarallistaa...kaikki ei jaksaa eikä pitää tukahduttaa jatkuvasti tunteita sitten yks kaks tapahtuukiin koulusurma tai muuta vastaava.

[/quote]Oho, olipa pitkälle mietitty. Mies ei ole muutenkaan mikään varsinainen ilopilleri, lähinnä aika perustasainen, mutta ajoittain ärtyvä tyyppi. En usko hänellä olleen mitään kauheuksia lapsuudessaan, vain normaaleja keskimmäisen lapsen juttuja vahvan äidin ja mietteliään isän kanssa. Hän on tosin ollut aina "se kympin oppilas", jolle yrittäminen ei riitä jos parempaankin pystyy. Mietinkin, olisiko tässä syytä, eli olen ottanut sängyssä aika ison roolin ja se ei miellytäkään täydellisyyden tavoittelijaa loppujen lopuksi, mutta tämä ei sitä osaa itse sanoa? En kuitenkaan ajatellut rooleja tässä alkaa muuttelemaan, olen aika tottunut tilanteeseen ja näin saa elämä nyt toistaiseksi jatkua. Mutta kiva kuulla, että en ole ihan yksin. :)

Vierailija
8/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:58"]

Ollaanko sen verran rehellisiä, että seksi on rakkautta vain naiselle, miehelle pelkkää ... niin, no vastatkoon joku mies tämän osan.

Sama vika täälläkin oman luolamieheni kanssa. Sitten se vielä ihmettelee, miksi minä en halua. Kukapa sellaista haluaisi, josta ei seuraa mitään hyvää.

[/quote]Jep, aina sen asian kuitenkin huomaa unohtavansa kun leikkiin taas ryhtyy. Seuraavana päivänä tulee taas tyhmä minä, tyhmä minä -olo. Meillä kyllä suhde on jo jonkun aikaa ollut aika tuulinen, voi olla, että tämä on lopun alkua sille. Ap

Vierailija
9/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi vie dopamiinivarastot (ainakin joillain) tyhjiin. http://www.sexualhealthsite.info/the-dark-side-of-the-big-o.php linkissä englannin kielen taitoisille hyvää infoa orgasmin haittapuolista.

Vierailija
10/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen tulee, että entä jos hän ei saa seksistä sitä mitä tahtoo.

Itse olen joskus ollut tuommoinen. Syy on ollut yleensä se, että olen tehnyt sängyssä vähän enemmän kuin olisin oikeastaan jaksanut ja "palkinto" ei ihan vastannut työsuoritusta. Sen jälkeen on väsynyt ja kiukkuinen.

Kysy mieheltäsi, mitä hän oikeastaan tahtoisi.

Vierailija
11/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:41"]

Itse olen joskus ollut tuommoinen. Syy on ollut yleensä se, että olen tehnyt sängyssä vähän enemmän kuin olisin oikeastaan jaksanut ja "palkinto" ei ihan vastannut työsuoritusta. Sen jälkeen on väsynyt ja kiukkuinen.

[/quote]Tätäkin mietin, eli olin ennen passiivisempi sängyssä ja saatoin jäädä lähtöviivalle miehen karauttaessa täysillä loppuun saakka. Voisinkin kokeilla vähän vähemmän aktiivista roolia muutaman kerran ja katsoa onko sillä vaikutusta, onko ansaittu palkinto hänestä silloin tuulettamisen arvoinen vielä seuraavana päivänäkin. Kyselyt, hienovaraiset vihjailut ja seuraavan päivän yritykset halata tai edes koskettaa miestä eivät ole auttaneet. Ap

Vierailija
12/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:19"]

Orgasmi vie dopamiinivarastot (ainakin joillain) tyhjiin. http://www.sexualhealthsite.info/the-dark-side-of-the-big-o.php linkissä englannin kielen taitoisille hyvää infoa orgasmin haittapuolista.

[/quote]Käyn tuon katsastamassa kohta, kiitoksia! Ap

Vierailija
13/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:52"]

[/quote]Tätäkin mietin, eli olin ennen passiivisempi sängyssä ja saatoin jäädä lähtöviivalle miehen karauttaessa täysillä loppuun saakka. Voisinkin kokeilla vähän vähemmän aktiivista roolia muutaman kerran ja katsoa onko sillä vaikutusta, onko ansaittu palkinto hänestä silloin tuulettamisen arvoinen vielä seuraavana päivänäkin. Kyselyt, hienovaraiset vihjailut ja seuraavan päivän yritykset halata tai edes koskettaa miestä eivät ole auttaneet. Ap

[/quote]

siis et saisi nauttia seksistä vaan pelkästään mies saisi? aika reiluja suhteita teillä av-mammoilla..

Vierailija
14/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:31"]Tapailin joskus tuollaista miestä. Laitoin kiertoon.

[/quote]

Sama täällä nakersi minun itsetuntoa ja luottamusta toisen välittämiseen niin paljon että saa ärjyä rakastelun jälkeen sille uudelle naikkoselleen ihan rauhassa.

Vierailija
15/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma muutun mahdottomaksi jos seksia ei ole ollut 4-5 paivaan ja kuukauden paasta meen vieraalle. Paiva seksin jalkeen olen mita ihanin mies ja vaimo tuntuu tosi rakkaalle.

Vierailija
16/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 12:52"]

[/quote]

siis et saisi nauttia seksistä vaan pelkästään mies saisi? aika reiluja suhteita teillä av-mammoilla..

[/quote]Voihan sitä kokeilla, mutta pysyvästi ei kannata itseä unohtaa. Tai sitten pitänee etsiä toinen kaveri, jäädä patjaksi miehelle tai pistää kiertoon koko mies.

Vierailija
17/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 15:23"]

Ma muutun mahdottomaksi jos seksia ei ole ollut 4-5 paivaan ja kuukauden paasta meen vieraalle. Paiva seksin jalkeen olen mita ihanin mies ja vaimo tuntuu tosi rakkaalle.

[/quote]Tuota rakkautta ja ihanuutta haluaisinkin, vaikka ihan vain mukavana katseena, pienenä kosketuksena tai pienellä kivalla teolla. Meidän suhteessa ne ajat taitavat olla jo historiaa, suhde on arkista menoa lomallakin.

Vierailija
18/18 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai että tämäkin on naisen vika? Haista nyt vittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme