Mitä ajattelisit ihmisestä, joka pukeutuu näin
Päällä polvven yläpuolelle ulottuva punavalkoinen, puolihihaiinen kesämekko, jossa ruutukuvioita. Jalkaan on sujautettu "kivasti" kopisevat mustat puukengät, päässä valkoinen kangaspanta ja aurinkolasit.
Kommentit (14)
"Polven yläpuolelle" ei kerro mitään. Anyway, olen maailmaa nähnyt ja minulle on ihan sama vaikka hlö kävelisi Manskulla bikinit päällä.
ei ärsytä, kuulostaa 50-luvun ihailijalta, pientä huomiohakuisuutta valtavirrasta poikkeavassa tyylissä
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 10:39"]Ärsyttääkö?
[/quote]Ap:ltä siis oli takoitus kysyä.
Tuohan kuulostaa kivalta ja raikkaalta kesätyyliltä.
Kuulostaa kivalta. Minulla ei ole kopisevia puukenkiä, mutta muuten tykkään juuri tuosta tyylistä. Sinä et?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 10:43"]
[/quote]
Miten kolisevat puukengät voi olla raikkaat?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 10:55"]
[/quote]
Miten kolisevat puukengät voi olla raikkaat?
[/quote]
Jos ne on tuuletettu oikein hyvin? Tai vähän syöty purkka takertunut pohjaan?
Kuulostaa kivalta. Minulla ei ole kopisevia puukenkiä, mutta muuten tykkään juuri tuosta tyylistä. Sinä et?
[/quote]
Kysyn, kun itse en tiedä mitä ajattelisin. Toisaalta ihan kiva kyllä, mutta itsellä tulee mieleen sana "lapsellinen"
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:03"]
[/quote]
Kysyn, kun itse en tiedä mitä ajattelisin. Toisaalta ihan kiva kyllä, mutta itsellä tulee mieleen sana "lapsellinen"
[/quote]
Ennemminkin tyttömäinen. Sopii, jos kyseessä alle kolmekymppinen. Tai nuorekas kolmekymppinen.
[/quote]
Ei minullakaan, mutta voisin ottaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 11:03"]
[/quote]
[/quote]
Ennemminkin tyttömäinen. Sopii, jos kyseessä alle kolmekymppinen. Tai nuorekas kolmekymppinen.
[/quote]
Minä olen yli nelikymppinen, ja käytän naisellisia 50-lukuhenkisiä mekkoja ja hiuspantaa. Ei minusta kannata antaa toisten ajatusten rajoittaa omaa pukeutumistaan. Se on minusta nimenomaan aikuismaista, lapsellista on pukeutua miettien, mitä muut ajattelevat.
Harvoin vaan näkee. Teininä omistin puukengät, mutta nyt en muista nähneeni aikoihin niitä kekenenkään käyttävän. Siis, jos tässä nyt tarkoitetaan sellaisia puukenkiä, joissa pääosa on nahkaa ja pohja puuta.
Ärsyttääkö?