Mistä Turussa saisi kylmiä kylmäkalleja ostettua?
Auttakaas matkalaisia. Kylmäkallejahan saa mistä hyvänsä, mutta tarvittaisiin valmiiksi pakastettuja lämmenneiden tilalle.
Kommentit (9)
K-supermarketeissa on, ainakin Naantalissa.
joku pikkukioski? mun mielestä sellaisissa on just turisteja varten niitä varalla.
Jostain isosta marketista. En muista missä olen nähnyt, mutta kokeilepa Cittarin pakasteallasta.
Sepä se, kun ei oikein ole aikaa lähteä niitä metsästämään epämääräisesti vain jostain.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 08:55"]
Jostain isosta marketista. En muista missä olen nähnyt, mutta kokeilepa Cittarin pakasteallasta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 08:57"]
Sepä se, kun ei oikein ole aikaa lähteä niitä metsästämään epämääräisesti vain jostain.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 08:55"]
[/quote]
[/quote]
No kuule valitan, kun en ole ymmärtänyt painaa erityisesti mieleeni, missä niitä kylmäkalleja oli pakastealtaassa. Varmin veto olisi kuitenkin iso market, mutta älkää sitten menkö sinne älkääkä edes soittako netistä löytyviin numeroihin.
Jaa-a. En ole nähnyt valmiita kylmiä marketeissa... Tulee mieleen Apteekki ja ne jääpussit (urheilijoita varten), jotka ovat jotain mursketta ja ne saa hetkessä kylmiksi puristelemalla. Taitavat kyllä olla vähän tyyriitä kylmäkalleiksi. :D Sori.
Keskustassa Wiklundin S-Marketissa on ainakin.
Kaikissa isoissakaan marketeissa ei ole valmiiksi pakastettuna, varmuudella tiedän että Länsikeskuksen Citymarketissa on.