Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita ketkä eivät uskalla hankkiutua raskaaksi, koska ahistaa ja ujostuttaa pimpin levittäminen vieraalle sairaalassa?

Vierailija
19.07.2021 |

Vaikka olis kuinka ammattimaisia

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että siinä vaiheessa kun kivut ovat kovimmillaan, on ihan kertakaikkisen sama vaikka puoli sairaalaa tuijottelisi pimppiäisi 😁

Vierailija
42/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sektiolla synnyttäessä vältyt yhdeltä ropelointikerralta.

Säästyy kaikilta ropelointi kerroilta, sektio taktiikalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella. Miten voitte olla raskaana jos häpeätte omia genitaalejanne? Pimeässä peiton alla silmät kiinni kännissä?

Ei voi olla totta.

N56

Mä olen harrastanut kymmenien miesten kanssa seksiä ja rakastan seksiä.

Silti on äärimmäisen noloa levitellä lääkärille alapäätä. Papa koekin ahdistaa niin että meinaan aina perua sen.

Vierailija
44/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, älä tee lapsia. Ei kannata. Neuvolassakin ne tekee odotusaikana kaikenlaisia kokeita ja joudut levittelemään reisiäsi neuvolalääkärille. Sitten synnytyksen jälkeen tulee jälkitarkastus, ja taas joutuu levittelemään. Kauheaa. Pidä reidet tiukasti kiinni vaan.

Jaahas, sinulle taitaa olla helppoa levittää lettua kaikille? :P

Niin on äidillesikin ja siks sitä käykin polkemassa puoli kaupunkia.

Vierailija
45/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, älä tee lapsia. Ei kannata. Neuvolassakin ne tekee odotusaikana kaikenlaisia kokeita ja joudut levittelemään reisiäsi neuvolalääkärille. Sitten synnytyksen jälkeen tulee jälkitarkastus, ja taas joutuu levittelemään. Kauheaa. Pidä reidet tiukasti kiinni vaan.

Ruuminosa se siinä missä muutkin ja ymmärrän sen verran, että terveyden kannalta 'esittely' on täysin eri asia kuin seksuaalinen esittely. Miksi ihmeessä hävetä maailman luontaisinta asiaa, joka löytyy puolelta maailman väestöstä? 

Vierailija
46/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gynegolokeiksi hakeutuu pervoja.

Niinhän te uskotte. Tai toivotte? Tuskin se kovin kiihottavaa on niitä lettuja liukuhihnalta ropeloida päivät pitkät.

Rassaat 8h pil#uja ja kotona muija pyytää pa - nemaan😂😂😂😂.

Tai miten töissä meni? Hyvin, vähän hiivaisia vit#uja vaan, naapurin marjalla oli taas jotain ihottumaa pil#uhuulissa ym.

Vierailija
47/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen levittelyyn ja ropelointiin tottuu nopeasti ja kohta ei välitä pätkääkään…

Ei totu kaikki eikä tartte. Etkö ole lukenut miten joku voi kokea sen synnytysväkivallaksi, etenkin jos ei sanota mitä tehdään ja miksi eikä kysytä lupaa.

Vierailija
48/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jätin lapset hankkimatta, koska ahdistaa alapään näyttäminen ja ajatus synnytyksestä. Olen lukenut ihan tarpeeksi monta tarinaa synnytyksistä, joissa naista kohdellaan lähinnä teuraseläimenä, että yhtäkään lasta en hanki tähän maailmaan. Minusta on myös järkyttävä ajatus, että alapään tikit ommellaan ilman puudutusta ja naisen kokemaa kipua vähätellään. Minulle on tehty jos jonkinlaista operaatiota ja yhdessäkään potilasta ei kohdella kuten naisia kohdellaan gynekologisiin toimenpiteisiin ja synnytyksiin liittyen. Hammaslääkäriasemat mainostavat pelkopotilaisiin erikoistuneita lääkäreitä ja tarjolla on nukutushoito, rauhoittavat lääkkeet, kevyet nukutukset ja ilokaasu. Jos sanoo pelkäävänsä gynekologia, sille lähinnä nauretaan ja pelkoa vähätellään. Sairastan paniikkihäiriötä ja tästä syystä en käy ollenkaan gynekologin tutkimuksissa tai papakokeissa. Tämä on oma valintani ja kannan itse seuraukset. Mieluummin kuolen syöpään kuin menen kuuntelemaan, kun joku tympeä akka tai ukko vähättelee pelkoani. 

Vierailija
49/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa, jos kaikkia miehiä ikään katsomatta painostettaisiin käymään eturauhastarkastuksessa vuosittain ja peloteltaisiin, että kuolet jos et mene? Kumma kun se on aina nainen, jonka pitää ravata ronkittava eikä saa pelätä tai valittaa kovakouraisesta kohtelusta vaikka olisi kuinka huono "ammattilainen" kyseessä.

Vierailija
50/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuminosa se siinä missä muutkin ja ymmärrän sen verran, että terveyden kannalta 'esittely' on täysin eri asia kuin seksuaalinen esittely. Miksi ihmeessä hävetä maailman luontaisinta asiaa, joka löytyy puolelta maailman väestöstä? 

Veikkaan, että se on evoluutiossa kehittynyt taipumus, joka ehkä on toisilla ihmisillä voimakkaampi kuin toisilla. Luonnollinen asia siis sekin.

Vierailija
51/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen terveydenhuollossa töissä ja toimin sekä miesten että naisten intiimialueilla. Intiimimielessä minun "sen" on nähnyt vain oma mies, mutta gynellä, synnärillä, papakokeissa jne monikin ammattilainen. En ujostele ollenkaan näitä toimenpiteitä. Omalla alallani on aika vähän naisammattilaisia ja välillä vähän ärsyttää, kun kaikki ujopimpit ohjataan minulle ja niitä saa maanitella levittämään raajansa. Kuitenkin aikuisista ihmisistä kyse ja tietävät meille tullessaan, mitä on tulossa. Eri asia on lapsipotilaat ja traumataustaiset, heille riittää kyllä aikaa ja myötätuntoa, mutta ei jaksaisi aina maanitella aikuisia naisia, joilla vakituinen parisuhde ja pari synnytystäkin takana..

Vierailija
52/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne hoitajat ja lääkäritkin ovat ihmisiä ja saattavat ajatella "uuh pimppi, kiva katella" sen verta käyttää tilannetta hyväkseen

Vierailija
53/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas epäempaattista porukkaa...

Tai realistista? Kypsempää kuin ap?

Epäkypsää ajattelua, että kaikki ajattelisivat samalla tavalla

Vierailija
54/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen terveydenhuollossa töissä ja toimin sekä miesten että naisten intiimialueilla. Intiimimielessä minun "sen" on nähnyt vain oma mies, mutta gynellä, synnärillä, papakokeissa jne monikin ammattilainen. En ujostele ollenkaan näitä toimenpiteitä. Omalla alallani on aika vähän naisammattilaisia ja välillä vähän ärsyttää, kun kaikki ujopimpit ohjataan minulle ja niitä saa maanitella levittämään raajansa. Kuitenkin aikuisista ihmisistä kyse ja tietävät meille tullessaan, mitä on tulossa. Eri asia on lapsipotilaat ja traumataustaiset, heille riittää kyllä aikaa ja myötätuntoa, mutta ei jaksaisi aina maanitella aikuisia naisia, joilla vakituinen parisuhde ja pari synnytystäkin takana..

Näkeekö heistä ahistaa/pelottaa vai sanovatko sen yleensä suoraan ääneen?

Vierailija
55/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gynegolokeiksi hakeutuu pervoja.

Niinhän te uskotte. Tai toivotte? Tuskin se kovin kiihottavaa on niitä lettuja liukuhihnalta ropeloida päivät pitkät.

Ei se värkki ole mikään maailman napa. Kun on nähnyt yhden, on nähnyt ne kaikki. 

Kyllä niitä lettuja erilaisia, kunnon karvakasasta posliiniin, epämuodostuneesta normaaliin

Vierailija
56/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne hoitajat ja lääkäritkin ovat ihmisiä ja saattavat ajatella "uuh pimppi, kiva katella" sen verta käyttää tilannetta hyväkseen

Oikeastiko olet sitä mieltä että on kaunis katsella? Ei kai sitä kukaan ilokseen katsele. Tietyssä mielentilassa voi näyttää houkuttelevalta käyttöesineeltä.

Vierailija
57/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pinpin levittäminen mitään ole, mutta kun pakoputkesta lentää myös sonnat kätilön silmien eteen. Mieti sitä ap!

Vierailija
58/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää ei sitten kenenkään mielestä ollut inselli-jonnen keksimä provo?

Ei tietenkään. Oikeita provoja täällä ei kukaan tunnista.

Vierailija
59/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko, että seksuaalinen esittely on nimenomaan luonnollista esittelyä, ja terveyden kannalta esittely luonnotonta?

Aika sairasta, että naisen kehon luullaan olevan tarkoitettu hoitohenkilökuntaa varten. Naisen keho on tarkoitettu seksiin.

Vierailija
60/60 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muuten mitään mutta kun opiskelijoita on nykyään useampi vastassa joka käynnillä jolle menen terveydenhuollossa. Alkaa olla mitta niin täynnä että alan jatkossa ilmoittaa että opiskelijat ulos tai ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi