Onko muita ketkä eivät uskalla hankkiutua raskaaksi, koska ahistaa ja ujostuttaa pimpin levittäminen vieraalle sairaalassa?
Kommentit (60)
Eh, kyllä sitä pitää jo ennen sitä sairaalaakin levittää. Ja et ole koskaan gynekologilla käynyt? Ehkä kannattaa kasvaa vielä muutama vuosi jos tuollaisia pitää miettiä.
Siihen levittelyyn ja ropelointiin tottuu nopeasti ja kohta ei välitä pätkääkään…
Vierailija kirjoitti:
Joo, älä tee lapsia. Ei kannata. Neuvolassakin ne tekee odotusaikana kaikenlaisia kokeita ja joudut levittelemään reisiäsi neuvolalääkärille. Sitten synnytyksen jälkeen tulee jälkitarkastus, ja taas joutuu levittelemään. Kauheaa. Pidä reidet tiukasti kiinni vaan.
Jaahas, sinulle taitaa olla helppoa levittää lettua kaikille? :P
Ai tuo on suurin murheesi lapsen hankkimisessa?
Ei kukaan lasta toivova noin ajatte
Vierailija kirjoitti:
Eh, kyllä sitä pitää jo ennen sitä sairaalaakin levittää. Ja et ole koskaan gynekologilla käynyt? Ehkä kannattaa kasvaa vielä muutama vuosi jos tuollaisia pitää miettiä.
Ei kaikki käy gynellä ja jos käy, ei yleensä usein
Kyllä muakin ahdistaa vaikka on jo 2 lasta. Onneksi ei tarvi tehdä enempää.
Tällä palstalla kyllä törmää mitä ihmeellisimpiin ahdistuksenaiheisiin. Joo, kyllä muakin pelottaa tehdä joitain asioita, mutta ei ne sentään lamauta mun elämääni tai estä tekemästä haluamiani tai pakollisia asioita.
Taidan olla onnekkaan normaali.
Minä en kehtaa näyttää sitä kellekään, eli en voi edes harrastaa seksiä. Vaikea siis raskautua.
Sektiolla synnyttäessä vältyt yhdeltä ropelointikerralta.
Siitähän on jopa tehty kappalekin täältä! Joten aika normaali pelon aihe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen terveydestään huolta pitävä ja esim. hormonaalisen ehkäisyn tai kohdunsisäisen ehkäisyvälineen käyttäjä käy ainakin välillä.
Olen itse raskaana ja ymmärrän aloittajaa hyvin. Miksi ei saisi ujostella tuollaista asiaa? Mulle itsellenikin lääkärin edessä lettu levällään oleminen on tosi kiusallista, mutta hampaat irvessä se asia pitää hoitaa pois alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen terveydestään huolta pitävä ja esim. hormonaalisen ehkäisyn tai kohdunsisäisen ehkäisyvälineen käyttäjä käy ainakin välillä.
Ei pillereiden takia tarvi käydä gynellä.
Vierailija kirjoitti:
Gynegolokeiksi hakeutuu pervoja.
Niinhän te uskotte. Tai toivotte? Tuskin se kovin kiihottavaa on niitä lettuja liukuhihnalta ropeloida päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pillereiden takia tarvi käydä gynellä.
Ainakin ennen niiden aloittamista yleensä tarvii.
Joo, älä tee lapsia. Ei kannata. Neuvolassakin ne tekee odotusaikana kaikenlaisia kokeita ja joudut levittelemään reisiäsi neuvolalääkärille. Sitten synnytyksen jälkeen tulee jälkitarkastus, ja taas joutuu levittelemään. Kauheaa. Pidä reidet tiukasti kiinni vaan.