Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen haluttomuus

n.36
19.07.2021 |

Miten olette selättäneet haluttomuuteen ongelmat, jos vaiva on miehellä lähtöisin fyysisistä ongelmista. Mieheni sairasti kivessyövän ja oikea kives poistettiin. Sädehoidon aikana sai kaksi pissatulehdusta ja urologin mielestä eturauhanen tulehtu myös.

Mieheni on siis nykyään terve syövästä, aikaa vajaa vuosi kun sädehoidot loppuivat.

Ongelmaksi on jäänyt ennen niin ihanan ja aktiivisen seksielämän loppuminen melkein kokonaan. Mieheni häpeää itseään todella paljon. Ei siis ottanut proteesia, kun urologi ei suositellut. Olen yrittänyt sanoa että on edelleen se sama ihminen johon rakastuin ja ettei puuttuva kives minua haittaa. Suuseksiä en saa enää antaa kun häpeää alakertaansa, toki antaa kyllä suuhoitoa minulle.

Lisäksi joudun nykyään tekemään kaikki aloitteet, kunn mieheni itseluottamuksen takia ei uskalla. Lisäksi itseäni häiritsee kovasti että kun panemme ja yleensä minä saan ensin mies haluaa lopettaa kesken. Sanonut että se tulehtuneen eturauhasen takia siemensyöksy tekee joskus tosi kipeää ja että mielummin lopettaa kesken kaiken. pelkää että se tuleminen sattuu.

Oon aika neuvoton asian suhteen ja se on alkanut vaivaamaan suhdettamme. Ja tiedoksi, en aio pettää enkä jättää miestäni. Hänet olen rinnalleni halunnut ja hänet haluan rinnallani pitää. Mutta neuvoja haluaisin kuulla, tai vaikka saman läpi käyneitä kuinka selvisitte.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ihme ettei huvita kun sattuu! Koitappa saada lääkäriin hänet. Jokin ratkaisu kipuihin on löydettävä. Miehillä on ihme fiksaatio noihin kiveksiin kun naisille ne on täysin yhdentevät vaikka kassit puuttuisi kokonaan. Jokin siinä ylisuuren peräpukaman näköisen säkin vaalimisessa niitä itseään kiihottaa. Sitä ei voi ymmärtää.

Ääliö.

Vierailija
22/22 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä ja antakaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla