Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko isän tupakointi sallitumpaa kuin äidin? ov

Vierailija
25.07.2014 |

Tässä kahden pienen lapsen äitinä olen jkv tilannetta seuraillut. Kenenkään tietysti ei tulisi polttaa lapsen vieressä mutta paljon on isejä, jotka esim matkalla leiklipuistoon vetävät savut, äitejä en ole nähnyt. Muutenkin isät suhtautuvat "rennommin" tupakointiin, ja tuntuu että isejä paheksutaan huomattavasti vähemmän kuin äitejä. Mitä mieltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja kaljoittelu

Vierailija
2/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia paheksutaan enemmän, mut en itsekään polta rattaita työntäessä enkä lapsen lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ovatko naiset enemmän huolissaan siitä mitä muut ajattelevat ja toiset naiset todella arvostelevatkin naisia huomattavasti enemmän kuin miehet toisiaan. Eli naiset polttavat piilossa ettei kukaan näe ja arvosteleheidän äitiyttään, kun taas miehet ovat sinut tapojensa ja paheidensa kanssa?

Ap

Vierailija
4/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. En kehtaa polttaa arvostelun takia lapsen lähellä (+savutuksen).

Vierailija
5/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä nyt vaan hyväksytään enemmän paheellista toimintaa kuin naisilta. Etenkin äitiys on täynnä kaikenlaisia vaatimuksia, isyys ei toistaiseksi niin paljon.

Vierailija
7/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äiti ihmisen pidä polttaa tupakkaa eikä alkoholia juoda kototna jos lapsia näköpiirissä. Ei tietenkään isienkään mutta jos jonkun on juopoteltava ja vedettävä myrkkyä niin olkoot mies edellyttäen että ei ole rähinä viinaa ja polttaa niin että ei mene sisätiloihin. 

Vierailija
8/14 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 lienee aika helposti lähestyttävä ihminen...

Vierailija
9/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on pointti tuossa. Itse isänä poltan ja koskaan kukaan ei ole mulle sanonut asiasta mitään. Vaikka rattaita työntelisin. En myöskään ole mielestäni huomannut ns pahoja katseista (voi tosin olla että olen ulkoisesti muutenkin sen verran karski että eivät uskalla).Toki vältän polttamista lapsen lähellä - välillä se ei vaan ole mahdollista jos muksun kanssa vaikka puolipäivää kahdestaan. Tupakkaa mulla menee noin 2 askia päivässä.

Vierailija
11/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies polttaa välillä eikä silloin kiinnostu katsooko joku. On myös kerran reissussa todennut että matkarattaiden mukitelineeseen mahtuu tuoppi hyvin. Otti siis sen yhden tai kaksi jos joku älähtää ;)

ap

Vierailija
12/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että tästä olisi tullut suuri keskustelu, mutta ei tullut. Aihe olisi otollinen ;)

Ap

Vierailija
13/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kohtaan ollaan edelleen sallivampia, tyyliin "pojat on poikia." Tympäsee, kun meidän naisten pitäisi olla jotain hemmetin ingalsinlauroja.

Vierailija
14/14 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisena kehtaan röökini vetää muksun läheisyydessä. Tietenkin katson ettei lapsi ole tuulen alapuolella ja kasvoille en koskaan savuja puhalla.

Mua saa mulkoilla ja tuijotella ihan rauhassa. Siiderinkin voin hörpätä, jos siltä tuntuu.

Olen saanut pahaa silmää useinkin, en vaan jaksa niistä välittää. Saan pahaa silmää myös pukeutumisellani, joten eipä se rööki enää paljoa siinä vaikuta.