Bb-Lotta ottanut aikamoiset silarit?
Kommentit (42)
Muistan vaan sen kuinka sellainen tyhjäpäisen oloinen hihittelijä hän oli. Sellainen "söpöilevä" ja kiehnäsi koko ajan siinä Sampossa (jota myös Nino kävi lähmimässä).
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:27"]
tosi kiva kuvata uimahallin pukkarissa taustalla näkyy muitakin :C
[/quote]
Toi on Waterland-bileviikonloppuna, jolloin siellä saa kuvata.
Mistä tuollaisia push-upeja saa? Mulle!
Talossa Lotta oli melko turha kun oli niin nuori. Nykyään voisi olla hyvä asukas.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 22:27"]
tosi kiva kuvata uimahallin pukkarissa taustalla näkyy muitakin :C
[/quote] ok
Toi on Waterland-bileviikonloppuna, jolloin siellä saa kuvata.
[/quote]
Laihtunut on tyttö, en edes tunnistanut! Ja meikkiäkin niin paljon.
Wau, olen parin viikon aikana käynyt pari kertaa av:llä, edellisellä kerralla täällä puhuttiin BB-Benistä, nyt BB-Lotasta. Aika asiantuntevaa porukkaa. Miten ois ekan kauden toisena häädetty asukas, puhutaanko siitä seuraavaksi? Eihän se oo ollut kuin kohta 9 vuotta pois julkisuudesta.
^Jaa Antti S. vai? Eikös se ole jossain lentokenttähommissa nykyään, perheellinen mies jne.
No ohhoh. Ihan sama mitä on tehnyt tisseille mutta mitä sen naamalle on tapahtunut? Aivan eri näköinen, BB:n aikaan oli tosi söpö, nyt on mennyt tuollaiseen persoonattomaan ja tunnistamattomaan blondimuottiin. En ymmärrä miksi kulmakarvatkin pitää piirtää tuolla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:00"]
^Jaa Antti S. vai? Eikös se ole jossain lentokenttähommissa nykyään, perheellinen mies jne.
[/quote]
Mä rakastan sua! :D Täytyy ehkä kaivaa kaapista BBn ekan kauden DVD ja virkistää omaa muistia, heh.
Oliks ylijonnet käyny jotain spämmäämässä Lotalle kun piti taukoa snapchatista melkei vuoden? Täänää teki paluun. :)
Lotta on lomalla Sampon luona Köpiksessä. Oli snapissa video. uuu :)
ihanaa että noi on pysynyt kavereina
Onneksi kaikki naiset ei ole tuollaisia tyhjäpäitä.
Oliko tämä joku "luonnollinen tavistyttö" aikoinaan BB:n katsojien mielestä? No eipä siltä vaikuta enää. Menee melko samoihin sen jonkun Pulkkisen kanssa. :D
Nyt on ig:ssä vappumunkit esillä. :)
En mä kyllä muista tollasta Lottaa bb:stä. Naama ei näytä yhtään tutulta.