Mitä mieltä miehestä, joka vielä eron jälkeen haukkuu ja lähettää uuden naisensa alastonkuvan(!)?
Olen aika järkyttynyt koska tilanne on kuin jostakin huonosta saippuasarjasta. Mies on käyttäytynyt suhteemme aikana hyvin epästabiililla tavalla humaltuessaan (usein) ja mukana on ollut henkistä sekä fyysistä väkivaltaa. Ero oli minun aloitteestani siitä huolimatta, että
rakastin miestä.
Viime yönä mies lähetti minulle ilkeitä viestejä sekä kasvo- sekä alastonkuvia uudesta naisestaan (erosta kaksi viikkoa) ja haukkui minun ulkonäköni. Uudessa naisessa kiinnitin huomiota teräviin (mielestäni mauttomiin) geeligynsiin, ripsenpidennyksiin, luonnottomiin silikonirintoihin sekä kuivilta (hiustenpidennykset?) näyttävään hiuksistoon.
Olen itse urheilullinen, hoikka ja sekä siro nainen vartalooni sopivilla pienehköillä ja kiinteillä rinnoilla. Minulla on paksut, pitkät ja hyväkuntoiset hiukset (omat) ja meikkiä käytän lähinnä töissä.
Miten itse suhtautuisit? Olen nelikymppinen mutta tämä mies on ainoa ex, joka on käyttäytynyt rumasti sekä ennen että jälkeen eron. Onko tällainen käytös teistä normaalia vai olenko ehkä kasvanut tynnyrissä onnekkaitten sattumien takia?
Kommentit (23)
What do you think about men's sexual empowerment?
Siihen asti melko ok aloitus, kunnes aloit kehua itseäsi.
0/5
Laitat ne kuvat sille naiselle ja kysyt, että mitä hän haluaa sinun niillä tekevän? Tuo on kamalaa käytöstä entiseltä mieheltäsi. Ei vain sinua kohtaan, mutta myös uutta naista kohtaan. Et vastaa miehelle yhtään mitään. Huomiotta jättäminen on kaikista parhain keino.
Kuulostaa pelottavalta. Myös sille uudelle naiselle. Just tutustuttu ja alastonkuvia jaellaan jo pitkin ja poikin! Miksi tuhlaat ajatuksia tuohon mieheen? Blokkaa hänet, ei mitään yhteydenottomahdollisuutta enää tuollaiselle! Toivottavasti teillä ei ole yhteisiä lapsia. Huh, huh...
No kusipäähän tuollainen mies on. Estä ja poista numero ja älä mieti tuollaista typerystä enää.
Mitä odotit? Että usein huonosti käyttäytyvä muuttuu yhdessä yössä ja oppii käyttäytymään?
Varmaan sosiopaatti. Sutturan kuvat jotain vanhoja otoksia ja koittaa tehdä mustasukkaiseksi. Luultavammin ei mitään suhdetta kyseiseen ihmiseen. Blokkaa mokoma sekopää.
Olisin helpottunut, että olisin päässyt eroon tuollaisesta miehestä ja ihmettelisin mitä siinä näin alunperinkään.
Ei tässä nyt ole pääasia sen uuden naisen hiusten kunto ja kenellä on nyt mitkäkin tissit, vaan tuon exäsi aggressiivinen ja ala-arvoinen käytös.
Vierailija kirjoitti:
No kusipäähän tuollainen mies on. Estä ja poista numero ja älä mieti tuollaista typerystä enää.
Ja säilytä tämän tyyppiset todisteet. Mitkään estot ei tuollaisia pysäytä.
0/5
Kannattaisi syödä ne lääkärin määräämät lääkkeet AP.
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti melko ok aloitus, kunnes aloit kehua itseäsi.
0/5
Ei ollut tarkoitus kehua. Tosiasioita en kuitenkaan saa muuksi muutettua ja pointtini oli se, että olen aina huolehtinut itsestäni myös fyysisesti. Eli miehen haukut tuntuivat pelkästään halulta pahoittaa mieleni. En ole ikinä harrastanut samaa exääni tai ketään muutkaan kohtaan ja varmaan siksi olen niin tyrmistynyt.
Ap
Oletkos laskenut monesko ex menossa. Sormukset kannattaa säästää. Toiset heittää pois
Naisella, joka alkaa somessa vertailla itseään eksänsä nyksään ei voi muunlaisia hengen jättiläisiä ollakaan. Eli tässä pätee selvästi se vanha suomalainen sananlasku :"vakka kantensa valitsee".
No kun sulla on hyväkuntoiset hiuksetkin, niin ihan sairasta. Hohhoijaa. 0/5
Miksi sinulla on tuollaisen miehen numero ei-estettynä?
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä nyt ole pääasia sen uuden naisen hiusten kunto ja kenellä on nyt mitkäkin tissit, vaan tuon exäsi aggressiivinen ja ala-arvoinen käytös.
Ap:n mielestä se ulkonäkö just on se pääasia.
Aloit vertailla teitä kahta naista, etkä huomannut, mikä koko jutun pointti oli: mies, joka takuulla lupaa kysymättä jakelee toisen intiimejä kuvia. Sekö tässä nyt oli se pääasia, että hiuksesi ovat hyväkuntoiset, pitkät ja paksut?
Porvoossa on kamalia sikamíehiä.