Teinipoika ei suostu hyväksymään minua Instagram-seuraajakseen
Kehotin eilenkin hyväksymään pyyntöni niin vastauksena oli vain epämääräistä marmatusta. Nyt mietityttää että mitä salailtavaa siellä on...isäpuolensa sanoi että anna olla, mutta vähän tämä epäilyttää. Miten teillä? Seuraatteko lapsianne? Saavatko lapset laittaa tilin yksityiseksi?
Kommentit (12)
Älä stalkkaa vieraita teinejä. Hyvä, että isäpuoli suojelee.
Teinin tili on tietysti yksityinen, rajaa näin seuraajansa ihmisiin jotka hän itse tuntee. En seuraa teininä tiliä.
Seuraan omaa lastani instassa. Tosin hän ei yleensäkään sinne postaa kuin aika harvoin. Samoin Snapchatissa olen ja Facebookissa, mutta minulle hän ei oikeastaan ikinä snäppää ja Facebookia käyttää todella vähän. Tiktokissa en ole.
Teini tarvitsee yksityisyyttä. Kyttäämällä ajat hänet vain kauemmas itsestäsi.
Lapset itsenäistyy, se on vaan hyväksyttävä. Ei 15v halua vanhempia kommentoimaan jotain noloa, saatikka tietää kaikkea mitä puuhaillaan. Yksityisyys se on teineilläkin. Sen ikäinen on oikeustoimikelpoinenkin joten anna olla.
Ei varmaan halua että näet kuvia hänen poikaystävästään.
No ei munkaan teinit ole hyväksyneet. Vaikka olen pyytänyt monta kertaa 😂 Nyt sitten lopulta esikoinen hyväksyi, varmaan aikuistui sen verran (18 v). En mä nyt ymmärrä, miksi tuollaisesta pitäisi hikeentyä.
What do you think about men's sexual empowerment?
Ihan ymmärrettävää, että nuori ottaa etäisyyttä. Anna asian olla.
Älä ole vauhko. Vähän yksityisyyttä.