Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko hellevinkujat nyt iloisia?

Vierailija
19.07.2021 |

Hellevinkujat ovat täällä valittanneet pari viikkoa, joten nyt on minun vuoro.
Kyllä oli ankeaa, kun aamulla 15C mittarissa ja kylmä tuuli päälle. Taas sai kaivaa pitkähihaiset esiin. Onneksi pääsee viikon päästä reissuun.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, täällä nyt 17 astetta lämpötila. Kyllä odotan uutta helleaaltoa! Syksyllä ja talvella on taas palelun vuoro!

Juu, länsirannikolla meillä nyt myös 17. Jees, hienoa!! Onneksi Suomessa ei ole ikuinen helle. Ja vaikka uusi helleaalto nyt tulisi, ei lämpötilat kuukausiennusteiden mukaan silti nouse koettuihin korkeuksiin. Ja jo järkikin sanoo, että aurinko ei elokuussa käristä samalla tavalla kuin kesäkuu/heinäkuussa. Kävin piiiiitkästä aikaa mukavalla ulkoilukierroksella ja kyllä nautin, kun leppeästi tuulee. Nautin!!!!

Vierailija
42/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen erittäin iloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi kaikkien pitäisi rakastaa helteitä. En mä niistä nauti, mutta en mä kyllä koko ajan valitakaan. Mua vain ärsyttää kun kaikkien pitäisi muka nauttia helteistä. Joku 20 astetta lämmintä on ihan riittävästi mulle.

Vierailija
44/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, aion tänään lenkkeillä kunnolla pitkästä aikaa 😄

Vierailija
45/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pystyi taas nukkumaan yöllä ja aamulla pyöräilemään töihin! Ihanaa! Tämä on oikea suomalainen kesäsää! 

Vierailija
46/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan vinkua nyt, kun tämmöistä säätä pukkaa keskellä kesää. Paska sää ja tukala olla, kun säästä ei pysty nauttia. Osoittaisitte empatiaa, kun me toiset joudutaan näistä säistä kärsimään.

Kai sulla on siirrettävä sisäilman lämmitin? Parilla, kolmellasadalla saa jo hyvän, lämmittää n 35 neliöö.

Vierailija
47/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Kyllä se kyksy sieltä tulee.

Vierailija
48/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi kaikkien pitäisi rakastaa helteitä. En mä niistä nauti, mutta en mä kyllä koko ajan valitakaan. Mua vain ärsyttää kun kaikkien pitäisi muka nauttia helteistä. Joku 20 astetta lämmintä on ihan riittävästi mulle.

Onko täällä pakotettu nauttia helteistä?

Paljon täällä on niitä, jotka on kieltämässä eli kyseenalaistamassa toisten lämmön nautinto hetkiä. Noi jotka valittelee koko aika lämmöstä niin ne tässä kiristää ilmapiiriä.

Vierailija
49/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on lämmintä +22 astetta ja siellä käy viristävä tuulenvire, Kävin kaupassa farkkushortseissa, lyhythihaisessa t-paidassa ja lenkkareissa ja oli miellyttävä kantaa kotiin käsin kahta kauppakassia, kun ei heti hiki virrannut. Erittäin miellytttävä ulkoilusää ja asunnonkin saa tehokkaasti viilennettyä tuulettamalla +25,5 asteeseen. Minulle +28 asteen sisälämpötila on turha kuuma,

Vierailija
50/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alan vinkua nyt, kun tämmöistä säätä pukkaa keskellä kesää. Paska sää ja tukala olla, kun säästä ei pysty nauttia. Osoittaisitte empatiaa, kun me toiset joudutaan näistä säistä kärsimään.

Kai sulla on siirrettävä sisäilman lämmitin? Parilla, kolmellasadalla saa jo hyvän, lämmittää n 35 neliöö.

Toi oli ironiaa.

Vierailija
51/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin lämpimät ilmat suomessa on suuri nautinto. Melkeen yhtä hyvää kuin seksi pajauteltuna. Siis melkeen mutta vain melkein. Ei kiellä sitäkään että nautin lämpimästä kitisijöistä. Tähän kun saisi riettaan elostelijan kuten ex nainen joka ei muuten pajautellut niin olisi täydellistä. 

Päihteet sinänsä sivuseikka. Tärkeintä se että osaa nauttia siitä mitä on. 

Vierailija
52/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi oli ironiaa.

Ei ollut ironiaa, kerroin vaan, miten selvitä alle +20. Mullekin on toitottu siitä h----n ILPISTÄ (joka meillä on) jatkuvasti, kun oon tukalaa hirmihellettä kauhistellut.

Vierailija
53/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Aamulenkki tuntui virkistävältä ja sai taas happea! Puhdas ja raikas olo. Ulkona mukava neule päällä, pihalla vähän vilttiä jaloille. Sai jopa yöllä nukuttua.

Vierailija
54/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen iloinen! Tää on ihan mahtavaa! On virkeä olo ja raikas tuuli puhaltaa kasvoihin ulkona. Jaksaa tehdä töitä ja muutenkin touhuta. Tällaisen suomen kesän pitää olla!

Vierailija
55/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen kun on 15-20. Ja on kerran viikossa rankkasade. 😃

Vierailija
56/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka asuu Hellevinkujalla?

Vierailija
57/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä piti vähän aikaa miettiä, että mistä ihmeen Hellevin-kujista tässä puhutaan.

Vierailija
58/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ovat iloisia, vielä. Ne odottaa että olisi keli siinä nollan tienoilla ja satelisi vähän räntää. Nythän saattaa vielä toppahousuissa tulla hiki. 

Vierailija
59/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa joutuu palelemaan jopa kesäisin?

Ilpistä saa myös lämmintä ilmaa, jos et tiennyt. Kyllä tarkenee, kun pyydät +30 astetta.

Vierailija
60/95 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä moinen Hellevinkuja sijaitsee? Onko se jokin tietty ilmastovyöhyke?