Voiko pitkä nainen ikinä löytää rakkautta
Kommentit (23)
Voi löytää! Kun katselet ympärillesi, huomaat pitkiä naisia, joilla on kumppani. Nyt avoimin mielin tutustumaan ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Höpöhöpö.
Ihan hyvin, mun tyttöystävä on 180 cm, mä 186. Hyvin toimii. Ollaan näyttävä pari ;-)
Aloitus ei ole pitkän naisen tekemä, vaan lyhyen miehen.
Ei voi. Mallit ja missit itkevät yksin kaksiossaan ja samaan aikaan lyhyet ja lihavat av-mammat bilettävät miljardöörien kainalossa Monacossa. :(
Mallit ja missit ei ole kovin pitkiä vaan keskimittaisia. Jo 175 cm malli on pitkä malliksi. Pitkät naiset on 180 cm ja siitä ylöspäin. Itse myös pitkä ja tuohan se haastetta parinhakuun
Totta kai voi. Pitää vaan laittaa paksuja kirjoja polvien alle, että ylettää takaapäin piparille
Vierailija kirjoitti:
Mallit ja missit ei ole kovin pitkiä vaan keskimittaisia. Jo 175 cm malli on pitkä malliksi. Pitkät naiset on 180 cm ja siitä ylöspäin. Itse myös pitkä ja tuohan se haastetta parinhakuun
175cm on aikalailla alin mitta mitä voi mallilta vaatia. Sen alle ei kelpaa kuin kuvastomalleiksi jos siksikään.
Unohdit tällä kertaa mainita, miten järkyttynyt olet, pikkumies. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri, kun esimerkiksi Paparazzin sivuilla lukee, että pituusraja 174 cm, se tarkoittaakin maksimipituutta. Samoin kokoraja 36 tarkoittaakin minimikokoa. Hienoa että korjasit.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei ole pitkän naisen tekemä, vaan lyhyen miehen.
Saattaa olla myös kieroutuneen lyhyen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
175cm on aikalailla alin mitta mitä voi mallilta vaatia. Sen alle ei kelpaa kuin kuvastomalleiksi jos siksikään.
Höpö höpö. Mallit esittelevät koon 32 vaatteita joten pituus tulee olla sellainen että esim housut ei jää lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Miesmalleilta edellytetään noin 190 senttimetrin vähimmäispituutta ja toisinaan kohtalaisen lihaksikasta vartaloa. Naismallilta edellytetään yleensä noin 172 senttimetrin vähimmäispituutta.
Minä olen 186cm pitkä mies ja pidän pitkistä naisista, 175cm ja pidempi.
On mukavampi kävellä yhdessä kun askeleet ovat jotakuinkin samanmittaiset. Suuteleminen on mukavampaa kun ei tarvitse ihan luokille taipua. Seksikin on helpompaa kun ollaan samaa kaliiperia. 69 ei muuten toimikaan.
Minä 181 ja mies 188. Yhdessä jo yli 30 vuotta 😊
Tämä Y liksen ja neljächanin pituuspropaganda on kyl tosissaan juurtunut lampaisiin.
Miten pitkä oot?