Ihmiset matkustaa ulkomaille ja valittaa
Kun joutuvatkin kököttämään koko lomansa hotellihuoneessa kiristyneiden koronatoimien takia.
Ravintolat, baarit ja kaikki on suljettu.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Mutta yhä vain on pösilöitä jotka varailee matkoja ulkomaille.
Kommentit (12)
Olen itse ulkomailla eikä täällä kökötetä missään. Ravintolat on auki ja rannat täynnä, en valita. Testit on teetetty ohjeen mukaan ja kolmen päivän karanteeni paluun jälkeen onnistuu. Nautin elämästä!
Nyt viikon loma Kreikkalaisessa hotellihuoneessa 999€.
Kaikki oli kyllä auki ihan niinkun ennenkin.älä jauha pskaa
Juuri joku suomalainen pariskunta teki kohtauksen lentokentällä, kun miehellä ei ollut koronatestiä joka oikeuttaisi paluulentoon Suomeen. Liekö ollut positiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ulkomailla eikä täällä kökötetä missään. Ravintolat on auki ja rannat täynnä, en valita. Testit on teetetty ohjeen mukaan ja kolmen päivän karanteeni paluun jälkeen onnistuu. Nautin elämästä!
Juostessa justiin ehtii kirjoittamaan vauvapalstalle kun mentävä on mielenkiintoisiin kohteisiin.
Juntimpaa kansaa ei ole kun suomalaiset.
Välimerellä elämä on täysin normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohon nauttimiseen kuuluu vauvapalstalla koomaaminen? Kummallinen käsitys nautinnollisesta lomasta.
(Itselläni loma on kahdeksan viikkoa, ja siinä ajassa ehtii jo vähän koomatakin.)
Yöllinen ulkonaliikkumiskielto ja musiikinsoittamiskielto, hyvää matkaa!
Pois ahdistavasta suomesta.😂
Rokotettuna on helppo matkustaa,
Rannat,ravintolat,kauppakeskukset ihan niin kun ennenkin.
Ihan normaalia täällä kreikassa ainakin elämä on. Toki sisällä pidetään maskeja ja itse ainakin välttelen suurimpia ihmismassoja mutta kyllä täällä ravintolat on auki ja rannoilla voi uida jne.
Tuota olen itsekin ihmetellyt, sillä vaikka ulkomaille pääseekin niin ei siellä olla lähelläkään vanhaa normaalitilannetta, joten käytännössä turistit menevät tutustumaan paikallisiin koronarajoituksiin. Toki sinne saa mennä, mutta itse säästän rahat myöhemmäksi, jolloin lomamatka on enemmän hupia eikä rajoituksista huolehtimista.