maailman noloin tilanne
Lähetin vahingossa pomolleni kaverille tarkoitetun viestin, jossa kehuskelin saamaani sairaslomaa :( Viestistä käy hyvin ilmi että todellista syytä lomalle ei ole! Mitä ihmettä voin tehdä? Auttaako mikään enää tässä? Pomo ei ole vastannut mitään, mutta en tiedä miten itsekään alkaisin korjaamaan tilannetta. Mikä tästä enää pelastaa? Tiedän että väärin olen toiminut, mutta tarvitsin ihan pakosti lomaa yhtä tilaisuutta varten :( Ahdistaa ihan älyttömästi ja rintaa puristaa
Kommentit (16)
Voi elämä :D ihan oikein laiskuri. Toivottavasti pomo ottaa sut ouhutteluun ku meet töihin, tai ei hyväksy saikkua lainkaan.
Oisin tosi helpottunut jos ois "vaan" varoitus ja palkaton sairasloma :( Jos saan kenkää elämäni hajoaa
ap
Pomo miettii just isomman pomon tai porojen liiton kanssa miten tässä meinaa toimia. Ehkä vain ootkin palkattomalla tai sitten lisäksi varoitus.
On myös vaihtoehto, että sitä saikkua ei hyväksytä ollenkaan, eli jos olet pois töistä, niin olet luvatta ja se poikii enemmän ongelmia.
Mitähän ne POROJEN LIITOSSA tästä oikein ajattelee?
Sano että se oli vitsi? Huono sellainen?
Palkattomaks menee, puhuttelu ja vastasuudessa vaaditaan todistus.
Meneekö välttämättä palkattomaksi vaikka on ihan oikea lääkärintodistus esitetty? En ole ap, mutta tuli vastauksista mieleen
10, ei lääkärin todistus ole mikään ehdottomuus sille, että saisi palkallisen saikun. Etenkin kun työntekijä pomolle paljastaa kusettaneensa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:27"]
10, ei lääkärin todistus ole mikään ehdottomuus sille, että saisi palkallisen saikun. Etenkin kun työntekijä pomolle paljastaa kusettaneensa.
[/quote]
Okei, kiitos tiedosta
Tuskin yhtään sua helpottaa, mutta olen itse joskus nuorena mokannut vastaavanlaisesti. Kyse oli Juhannuksesta, enkä halunnut olla töissä (paikka oli aina auki). En muista mitä kävin lääkärissä valittamassa, mutta sain sairaslomaa. Oikeasti ei ollut mitään. Innoissani sitten lähetin kaverille viestin, että sain pienellä kusetuksella Juhannuksen vapaaksi. Lähetin vaan viestin vahingossa silloiselle työkaverilleni. Vieläkin hävettää, vaikka tästä on 15 vuotta aikaa! Työkaveri ei koskaan maininnut asiasta mitään.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:34"]
Tuskin yhtään sua helpottaa, mutta olen itse joskus nuorena mokannut vastaavanlaisesti. Kyse oli Juhannuksesta, enkä halunnut olla töissä (paikka oli aina auki). En muista mitä kävin lääkärissä valittamassa, mutta sain sairaslomaa. Oikeasti ei ollut mitään. Innoissani sitten lähetin kaverille viestin, että sain pienellä kusetuksella Juhannuksen vapaaksi. Lähetin vaan viestin vahingossa silloiselle työkaverilleni. Vieläkin hävettää, vaikka tästä on 15 vuotta aikaa! Työkaveri ei koskaan maininnut asiasta mitään.
[/quote]
Kiitos, kyllähän tuo tarina hieman piristi :) Kamala olo mulla edelleen, mutta kiva tietää etten ihan ainoa mokannut ole tässä maailmassa. Sun työkaveri oli sit tosi hienotunteinen!
ap
Syytä kaveriasi ja sano että oli tehnyt hassunhauskan kostopilan.
Mikset vaan pyytänyt vapaata sitä tilaisuutta varten? No sitä niittää mitä kylvää :D mukavaa vapaata!
No turhaan sitä mietit, eiköhän esimiehesi kohta kerro. Luultavimmin saat varoituksen. Ihan suoralta kädeltä tuskin irtisanotaan missään yrityksessä valehtelusta ja luvattomasta poissaolosta.