Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arabit käyttää lapsiorjia - olen pidätellyt itkua jo kaksi päivää

Vierailija
25.07.2014 |

Tässä uutisessa kerrotaan, miten arabisheikit hakevat 3-6-vuotiaita poikia Pakistanista ja Bangladeshista orjiksi Arabiemiraatteihin ja Saudi-Arabiaan. Pojat ovat kameliratsastajia, ja mitä pienempiä he ovat, sitä nopeammin kameli juoksee. Nämä pojat nukkuvat taivasalla hiekkakentällä eivätkä saa kuin muutaman keksin päivässä syötäväksi, etteivät liho. Heitä hakataan: videolla esitellään kettinkejä, joihin pojat laitetaan roikkumaan hakkaamisen ajaksi. Videolla myös kerrotaan, että jotkut miehet raiskaavat poikia. 

Näillä pojilla ei ole mitään turvaa, kunnon ravintoa eikä terveydenhoitoa. Suurin osa heistä ei osaa edes sanoa, mistä ovat kotoisin tai mitkä heidän vanhempiensa nimet ovat. He puhuvat eri kieltä kuin nämä hirviömiehet, jotka "ostivat" heidät. Eräs poika oli vaihdettu viinapulloon.

(katsokaa ensimmäiset 15 minuuttia)

Arabimaista on kuulunut paljon hirveitä tarinoita tytöistä, jotka lapsena pakotetaan morsianorjiksi vanhoille miehille, jotka raiskaavat heitä, vievät heiltä oikeuden päättää omasta kehostaan, lasten teosta, elämästään, koulutuksestaan, ja jotka joutuvat olemaan koti- ja seksiorjia. Niitä tarinoita en kestä enää kuulla. Ja nyt vielä nämä pojat. EIKÖ KUKAAN SAA NOITA SHEIKKEJÄ KURIIN???

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vimma meillä on puuttua toisten asioihin. Maassa maan tavalla.

Vierailija
2/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinailla on kaapattu ja kidutettu eritrealaispakolaisia jo vuosia, eikä ketään jaksa kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme voi pelastaa kaikkia maailman ihmisiä, vaikka mieli tekisi. Noiden ihmisten tuolla olisi ihan itse luotava toimiva yhteiskunta, jolla auttaa ihmisiä paikanpäällä. Jos haluat boikotoida, niin lakkaa käyttämästä öljyjalosteita ml. kaikki muoviesineet.

Vierailija
4/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:42"]

Siinailla on kaapattu ja kidutettu eritrealaispakolaisia jo vuosia, eikä ketään jaksa kiinnostaa.

[/quote]

Mulla on hassu eritrealainen poikaystävä, mutta hän ei ole ikinä kertonut minulle tuosta.

Vierailija
5/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla ne sortaa ja raiskaa naisia ja jos nainen ilmoittaa raiskauksesta viranomaisille niin se nainen heitetään vankilaan!

Ihmettelen niitä suomalaisia wt:itä ja moukkia jotka tukee noiden nais- ja lapsisortamismaiden äijiä matkustamalla sinne ja shoppailemalla siellä!!! Suomalaisten kuvittelisi lukevan enemmän uutisia ja olevan maailman tilanteen tasalla ja sivistyneempiä tänä päivänä mutta kun itsekkään juntit ajattelee vain että "minä ja minun perhe halutaan tonne shoppaileen ja lämpimään niinx!" Argh!

Vierailija
6/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkäät

Vierailija
7/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itkun tulla.

Vierailija
8/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmassa on niin paljon pahaa. tuo on vain pieni hyttysenkakka maailman pahuuden ja pahojen ihmisten määrässä :(

miten tämäkin kommentti sinua/minua auttoi? no ei mitenkään, eikä myöskään uhrien tilannetta. :((

Vierailija
9/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä Suomessakin osataan ihan samalla tavalla ja ihan perisuomalaisten voimin.

Vierailija
10/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niin hirveitä juttuja, en voi katsoa tuota videota mutta olen kyllä tietoinen tästäkin asiasta.

Maailma on kyllä yksi iso paskaläjä. Oikein itkettää ja raivostuttaa ajatellakin kaikkea, mitä ihmiset tekevät toisilleen :(

Vierailija
11/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, varmaan persut on ton jotenkin aiheuttaneet. Ja kyllähän suomalaisetkin tekevät samaa. 

Vierailija
12/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun noilla sheikeillä on just sitä rahaa, millä voi tunnetusti "ostaa kaikkea". Sitä en ymmärrä, miksi poikien (ja tyttöjenkin) vanhemmat myyvät lapsensa noin helpolla.

Jos kerran on tarjontaa, niin sheikit varmasti ajattelevat, että no miksi ei jos lapsen oma äiti tai isä on valmis vaihtamaan lapsensa viinapulloon.

Sairasta touhua tuo on, molemmilta osapuolilta.

Vierailija
13/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:27"]

No kun noilla sheikeillä on just sitä rahaa, millä voi tunnetusti "ostaa kaikkea". Sitä en ymmärrä, miksi poikien (ja tyttöjenkin) vanhemmat myyvät lapsensa noin helpolla.

Jos kerran on tarjontaa, niin sheikit varmasti ajattelevat, että no miksi ei jos lapsen oma äiti tai isä on valmis vaihtamaan lapsensa viinapulloon.

[/quote]

Köyhistä kylistä kaapataan ja kidnapataankin lapsia, ihan kysymättä mitään niitten vanhemmilta.

Vierailija
14/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aikuisorjat siellä rakentavat ne pilvenpiirtäjät. Itse en osaa muuta kuin olla matkustamatta kaikista brutaaleimpiin maihin, käytännössä olen rajoittanut matkustamisen Eurooppaan ja Pohjois-Amerikkaan. Venäjä on myös boikotissa, Intiasta nyt puhumattakaan.

Vierailija
15/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:27"]No kun noilla sheikeillä on just sitä rahaa, millä voi tunnetusti "ostaa kaikkea". Sitä en ymmärrä, miksi poikien (ja tyttöjenkin) vanhemmat myyvät lapsensa noin helpolla.

[/quote]

Helpolla ja helpolla...se on köyhyys joka saa myymään ja luulo poikien hyvästä kohtelusta.

Saa vatsan ympäri ja oksettaa.

Vierailija
16/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saasta! :(

Vierailija
17/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä muslimit, ihan perusjuttua niille. Maassa maan tavalla, mutta JOKAISEN suomalaisen pitäisi kaikissa tilanteissa pyrkiä toimimaan siten että islam ei leviäisi tänne.

Vierailija
18/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:38"]

Mikä ihmeen vimma meillä on puuttua toisten asioihin. Maassa maan tavalla.

[/quote]juu ties vaikka sun poikas kaapataan sinne, yhyy maassa maan tavalla

Vierailija
19/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi katsoa tuollaisia videoita, mutta onhan tuollainen erityisen huolestuttavaa, kun rikkaat saavat ostaa lapsia/ihmisiä käyttöönsä eikä siihen varmasti mikään lakikaan puutu, vaikka paljastuisikin.

Katsoin pari vuotta sitten dokumentin Dubain pilvenpiirtäjjien rakennus-orjista, ja päätin, etten matkusta turistina noihin maihin. Toki samankaltaisia vääryyksiä tapahtuu Euroopassakin, mutta reilusti vähemmän kuin noissa maissa. Olen kuullut Helsingissäkin diplomaattien käyttämistä orjista, ja etnisissä ravintoloissakin on ollut samankaltaisia väärinkäytöksiä.

Minua riipaisi Iltalehden uutinen pari viikkoa sitten. http://iltalehti.fi/ulkomaat/2014071618493838_ul.shtml  

Tuntuu käsittämättömältä että tuollainen on saanut jatkua jo vuosikymmeniä, eikä siihen puututa. Köyhyys ajaa monenlaisiin kamaluuksiin....

Vierailija
20/49 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömimpiä on nämä ihmiset, jotka sanoo että "hei haloo, on muuallakin yhtä paha tilanne". Miten ihmiset ei tajua, että jo pienikin hyvä muutos on aina eteenpäin? Sama ihan kaikessa muussakin elämässä. Typerää sulkea silmänsä pahuudelta siksi, että joku muukin joutuu kokemaan saman tai jossakin muuallakin on niin. Vain tyhmät, pahat ja tiedostamattomat ihmiset ajattelee niin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi