Onko lääkäri ammattina miehellä turn off?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:02"]
Hah, vitsi ei mulla oo tullu mieleenkään mittailla jotain miehen sykkeitä vapaa-ajalla. Mies (opettaja) aina jaksaa ihmetellä, että oonko mä töissä asiallinen kun oon kotona kuulemma niin höntti. Sanoinkin että mä käytän kaikki resurssit jo töissä potilaiden kanssa.
Kyllä mä olen miettinyt että lääkärimies olisi sii hyvä, että se ymmärtäisi näitä asioita, mutta kun mieheni on opettaja niin se on :)
[/quote]
Meillä on juuri toisinpäin, eli minä olen opettaja ja mies on lääkäri. Hyvin hajamielinen kotioloissa, ja hukkaa jatkuvasti tavaroita. Eikä tosiaan mittaa mitään, ei edes hyllyjen pituutta. Minä tässä kuljen mittanauhan kanssa. Toivottavasti mies on työssään tarkempi. Ei ole ainakaan valituksia kuulunut.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:24"]
Riippuu miehestä, ei ammatista.
[/quote]
Mies itsehän sen ammattinsakin valitsee.
Näin on. Mulla vaan ei ollut niin väliä, että on lääkäri. Pitäähän sitä ihmisen jotain tehdä työkseen. Jotkut on jopa lääkäreitä.
[/quote]
Niin, mutta pointtini olikin se, että nämä kaikkitietävät narsistit haluavat mielellään työhön, jossa saavat valtaa. Siksi lääkäreissä on suhteellisesti enemmän ärsyttävinä pitämäni miehiä, koska narsistimiehet hakeutuvat mm. lääkäreiksi.
Eli joku lääkärimies on sut dumpannut:D
Olis ollut ihan parasta jos olis löytyny unelmien mies lääkäristä! Vaan ei, löytyi insinööristä. Ihan kiva palkkahan tuollakin on, muttei ihan yllä 6-8 donan kkpalkkoihin kuten lekurit...
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:11"]
Olis ollut ihan parasta jos olis löytyny unelmien mies lääkäristä! Vaan ei, löytyi insinööristä. Ihan kiva palkkahan tuollakin on, muttei ihan yllä 6-8 donan kkpalkkoihin kuten lekurit...
[/quote]
Olisit ottanut juristin tai pankkiirin.
t. miehellä 15-20 "donan kkpalkka" (bonareista riippuen)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:11"]
[/quote]
[/quote]
En ollut rahan perässä miestä etsiessäni, muutenhan olisin tyytynyt johonki ei-unelmieni mieheen vain ison lompakon takia.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:11"]
[/quote]
Siis elättäjän?
No, vaikea sanoa. Olen tavannut niin erilaisia lääkäreitä. Osa on ollut ihan ok, osa tosi tylyjä. Siviilissä en tunne yhtäkään lääkäriä, joten enpä tiedä. Ensiajatus on, että ei kiitos, mutta johtunee kai tuosta yllämainitusta, että oletan lääkäreitten seurustelevan ja avioituvan keskenään, tai hoitsujen kanssa (tai sitten naivan maikkoja, kuten nuo pari ylempää kommenttia osoittavat). En ole näistä mitään. En myöskään usko olevani tarpeeksi fiksu lääkärille. Ja koska en ole mikään Miss Universum, niin...
Suoraan sanoen olen aika tylsä. Lääkäri varmaan kyllästyisi minuun, ja alkaisi suorittaa jotain ihmiskoetta.
Miten idiootti nainen on, jos täytyy täällä kehuskella miehen palkalla? Hankkikaa itse ne koulutukset ja palkkanne, niillä voitte sitten päteäkin, jos tarvetta on. Hyvätuloisen miehen varjossa siipeilyssä ei ole mitään arvostettavaa. Vain omat tekemiset ja saavutukset merkkaa jotain. Niitä saavutuksia voi toki olla muitakin kuin materiaalisia. Juristi- tai lääkärimiehen palkalla brassailu on niin pikkuvaimomaista ja viiskytlukulaista kuin olla voi.
t. naislääkäri
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:22"]
Miten idiootti nainen on, jos täytyy täällä kehuskella miehen palkalla? Hankkikaa itse ne koulutukset ja palkkanne, niillä voitte sitten päteäkin, jos tarvetta on. Hyvätuloisen miehen varjossa siipeilyssä ei ole mitään arvostettavaa. Vain omat tekemiset ja saavutukset merkkaa jotain. Niitä saavutuksia voi toki olla muitakin kuin materiaalisia. Juristi- tai lääkärimiehen palkalla brassailu on niin pikkuvaimomaista ja viiskytlukulaista kuin olla voi.
t. naislääkäri
[/quote]
Samaa mieltä. Kuulostaa naurettavalta ja säälittävältä. Mutta ainahan näitä on, joilla vain setelinkuvat välkkyy silmissä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:25"]
t. naislääkäri
[/quote]
Samaa mieltä. Kuulostaa naurettavalta ja säälittävältä. Mutta ainahan näitä on, joilla vain setelinkuvat välkkyy silmissä.
[/quote]Nykyään me vingutetaan korttia. Ihanaa, taas lähtee koko perhe etelään pidemmäksi aikaa kun on rahaa.
Tiedän yhden vapaan lääkärin, joka on kyllä auttamattoman tyhmä ja ärsyttävä. Mutta jos joku haluaa sen lompakon takia niin hakekaa se tuolta Hesan keskustasta, siellä se baarissa pyörii. Ja lähtee kenentahansa naisen mukaan, joten sinun ei tarvitse ajatella ettet kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:25"]
t. naislääkäri
[/quote]
[/quote]Nykyään me vingutetaan korttia. Ihanaa, taas lähtee koko perhe etelään pidemmäksi aikaa kun on rahaa.
Sulta jäi se nim. "pikkuvaimo" dumbass
t. naislääkäri
[/quote]
Lääkäreiden status ja lääkiksen suosio perustuu nimenomaan palkkaan. Sairaanhoitaja saa pientä liksaa, eikä kukaan arvosta tippaakaan. Virossa opiskellut työterveyslääkäri taas on ihana valkotakkinen könsikäs. Ero? Palkka.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:22"]Miten idiootti nainen on, jos täytyy täällä kehuskella miehen palkalla? Hankkikaa itse ne koulutukset ja palkkanne, niillä voitte sitten päteäkin, jos tarvetta on. Hyvätuloisen miehen varjossa siipeilyssä ei ole mitään arvostettavaa. Vain omat tekemiset ja saavutukset merkkaa jotain. Niitä saavutuksia voi toki olla muitakin kuin materiaalisia. Juristi- tai lääkärimiehen palkalla brassailu on niin pikkuvaimomaista ja viiskytlukulaista kuin olla voi.
t. naislääkäri
[/quote]
Kyllä mullakin on hyvät tulot, oon siis tuon insinöörimiehestä sielunkumppanini löytänyt. Mutta koskapa sitä mihkään tyytyy, vaikka ihan hyvin toimeen tullaankin? :)
Neymar ja Messi on ihailtuja sankareita, mutta kolmosdivarin pelaajat ovat nobodyja. Tämä selvä.
Lääkäreistä taas kaikki ovat ihailtuja sankareita. Myös ne Virossa opiskelleet, Mehiläisessä Buranaa määräilevät työterveyslääkärit. WTF? Kyseessä on miltei kenen tahansa tavoitettavissa oleva perusammatti, jossa on ihan keskiverto palkka, työ on rutiininomaista, kilpailua ei ole, taitoja tai erityisempi panostuksia ei tarvita kilpailun puuttuessa ja jonka edustajia on Suomessa melkein 30 tuhatta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 13:41"]
Neymar ja Messi on ihailtuja sankareita, mutta kolmosdivarin pelaajat ovat nobodyja. Tämä selvä.
Lääkäreistä taas kaikki ovat ihailtuja sankareita. Myös ne Virossa opiskelleet, Mehiläisessä Buranaa määräilevät työterveyslääkärit. WTF? Kyseessä on miltei kenen tahansa tavoitettavissa oleva perusammatti, jossa on ihan keskiverto palkka, työ on rutiininomaista, kilpailua ei ole, taitoja tai erityisempi panostuksia ei tarvita kilpailun puuttuessa ja jonka edustajia on Suomessa melkein 30 tuhatta.
[/quote]
Vähän samaa olen ihmetellyt. Kai siinä on se, että lääkärin kohtaa yleensä potilaana, eli avuttomana ja sairaana ja hätääntyneenä. Alempiarvoisena. Lääkäri on siellä pöydän takana valkoisessa takissaan ja sinä odotat jännittyneenä diagooosia. Tästä se asetelma syntyy.
Lääkärimies olisi kauheeta! Aivan siis kauheeta!