10 päivää oltava ilman alkoholia...
Kommentit (15)
Toi on niin ärsyttävää varsinkin kesällä kun on juhlia joissa alkoholi on aika suuresti esillä :(
Munkin on pakko ruveta raitistumaan. Tajusin, että jos en jo ole alkoholisti, olen kovaa vauhti matkalla sinne. Olen määrännyt itselleni palkinnon kun olen jaksanut tietyn ajan. Porkkana toimii keppiä paremmin.
No etköhän voi sanoa että on antibioottikuuri päällä. Pitäishän sen aikaa pystyä olemaan juomatta. Kauhee alkkis oot kun tollasta murehdit.... Kannattais vähän miettiä alkoholin käyttöä muutenkin. Ei ole normaalia.
OIkeesti, 10 päivää ilman alkoa on kova juttu!?! Sulla on ongelma!
säälin vähän myös niitä jotka laskevat päiviä urheana aloittaneensa tipattoman tammikuun aikana..
No kyllä muakin ärsyttäisi. Tänään istutaan iltaa tuttavapariskunnan kanssa, huomenna musiikkitapahtumaan ja sunnuntaina käydään ulkona syömässä ja terassilla. Harmittaisi olla koko ajan limsalinjalla. Talvella ei tunnu missään mutta kesällä viini, siideri ja olut on vaan niin ihanaa hyvässä seurassa hyvän ruuan kanssa. Tsemppiä!
mihinkä musiikkitapahtumaan menette?
Neljän vuorokauden kertausharjoitusreissu oli minulle kauhistus vielä muutama vuosi sitten. Lähes sata tuntia ilman alkoholia, eihän siihen kukaan pysty. Sittemmin muutin hieman kurssia ja nyt olen ollut jo muutaman vuoden selvin päin eikä ole ollut edes vaikeaa. Ei, en ole tullut uskoon, päin vastoin erosin äskettäin kirkosta.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 12:07"]
Munkin on pakko ruveta raitistumaan. Tajusin, että jos en jo ole alkoholisti, olen kovaa vauhti matkalla sinne. Olen määrännyt itselleni palkinnon kun olen jaksanut tietyn ajan. Porkkana toimii keppiä paremmin.
[/quote]
Mitä palkintona? Pullo kossua?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:20"]
10 päivää oltava ilman alkoholia...
[/quote]
Pasila ja Porilaisten marssi, olkaa hyvä!
mä jollain tasolla ymmärrän. tilanne voi harmittaa, vaikka ei alkoholin kanssa olisi ongelmaakaan. itse en pysty vatsaongelmien vuoksi käyttämään alkoholia oikeastaan lainkaan. kyllä se harmittaa, vaikka ennenkään en ole alkoholi käyttänyt kuin muutaman kerran vuodessa. jos tuohon kymmeneen päivään sattuu just ne kesän kohokohta juhlat, niin kyllähän se harmittaa että ei voi viiniä nauttia muiden mukana.
sen sijaan, jos ei oikesti kykene olemaan 10 päivää ilman alkoholia, pitäisi huolestua ja tarkastella omia juomistottumuksia kriittisesti. ehkä myös hakea apua.
Ei luulisi olevan kovin vaikeata...