Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10 päivää oltava ilman alkoholia...

Vierailija
25.07.2014 |

flagyl comp-kuuri toimii antabuksena.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi olevan kovin vaikeata...

Vierailija
2/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö saavutus! Vihaan suomea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alkoholi sulle ongelma?

Vierailija
4/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin ärsyttävää varsinkin kesällä kun on juhlia joissa alkoholi on aika suuresti esillä :(

Vierailija
5/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin on pakko ruveta raitistumaan. Tajusin, että jos en jo ole alkoholisti, olen kovaa vauhti matkalla sinne. Olen määrännyt itselleni palkinnon kun olen jaksanut tietyn ajan. Porkkana toimii keppiä paremmin.

Vierailija
6/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etköhän voi sanoa että on antibioottikuuri päällä. Pitäishän sen aikaa pystyä olemaan juomatta. Kauhee alkkis oot kun tollasta murehdit.... Kannattais vähän miettiä alkoholin käyttöä muutenkin. Ei ole normaalia.

Vierailija
7/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIkeesti, 10 päivää ilman alkoa on kova juttu!?! Sulla on ongelma!

Vierailija
8/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin vähän myös niitä jotka laskevat päiviä urheana aloittaneensa tipattoman tammikuun aikana..

Vierailija
9/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muakin ärsyttäisi. Tänään istutaan iltaa tuttavapariskunnan kanssa, huomenna musiikkitapahtumaan ja sunnuntaina käydään ulkona syömässä ja terassilla. Harmittaisi olla koko ajan limsalinjalla. Talvella ei tunnu missään mutta kesällä viini, siideri ja olut on vaan niin ihanaa hyvässä seurassa hyvän ruuan kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
10/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkä musiikkitapahtumaan menette?

Vierailija
11/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua

Vierailija
12/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän vuorokauden kertausharjoitusreissu oli minulle kauhistus vielä muutama vuosi sitten. Lähes sata tuntia ilman alkoholia, eihän siihen kukaan pysty. Sittemmin muutin hieman kurssia ja nyt olen ollut jo muutaman vuoden selvin päin  eikä ole ollut edes vaikeaa. Ei, en ole tullut uskoon, päin vastoin erosin äskettäin kirkosta.

Vierailija
13/15 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 12:07"]

Munkin on pakko ruveta raitistumaan. Tajusin, että jos en jo ole alkoholisti, olen kovaa vauhti matkalla sinne. Olen määrännyt itselleni palkinnon kun olen jaksanut tietyn ajan. Porkkana toimii keppiä paremmin.

[/quote]

Mitä palkintona? Pullo kossua?

Vierailija
14/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:20"]

10 päivää oltava ilman alkoholia...

[/quote]

Pasila ja Porilaisten marssi, olkaa hyvä!

Vierailija
15/15 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jollain tasolla ymmärrän. tilanne voi harmittaa, vaikka ei alkoholin kanssa olisi ongelmaakaan. itse en pysty vatsaongelmien vuoksi käyttämään alkoholia oikeastaan lainkaan. kyllä se harmittaa, vaikka ennenkään en ole alkoholi käyttänyt kuin muutaman kerran vuodessa. jos tuohon kymmeneen päivään sattuu just ne kesän kohokohta juhlat, niin kyllähän se harmittaa että ei voi viiniä nauttia muiden mukana.

sen sijaan, jos ei oikesti kykene olemaan 10 päivää ilman alkoholia, pitäisi huolestua ja tarkastella omia juomistottumuksia kriittisesti. ehkä myös hakea apua.