Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 36-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut ”red flag”?

Vierailija
18.07.2021 |

Miten on?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku se on false flag.

Vierailija
22/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kyse sinkuudesta vai kokemattomuudesta?

Toinen voi olla ehkä vähän outoa, mutta ikisinkkujen määrän lisääntyessä ei se enää niin paha ole. Toinen sitten taas on hankalampi juttu. Voihan sitä toki kertoa, että ei ole ikinä löytänyt ketään sopivaa, mutta hieman hätäselitykseltä se vaikuttaa. Pitää myös päättää aikooko kertoa totuuden, koska noita asioita kysellään usein jo ensitreffeillä. Valehtelemalla varmaan on paremmat mahdollisuudet välttää tuo "red flagin" muodostuminen, mutta jos valehtelu ei sovi omiin arvoihin niin sitten pitää olla rehellinen ja toivoa, että asia ei ole toiselle merkityksellinen tai tärkeä.

Valetta olisi kuitenkin väittää, että asia ei tuossa iässä vaikuttaisi mitenkään. Olen itse tämän niin monta kertaa todistanut. Siksi ehkä kannattaa keksiä joku valkoinen valhe, jota käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan kuulunko itse tuohon ryhmään kolmen vuoden päästä, olen 33-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut.:) Minulla on ystäviä, hyvä työ ja paljon mielenkiinnonkohteita. Olen vuosien varrella tapaillut monia miehiä, mutta yksikään juttu ei ole edennyt seurusteluksi asti jomman kumman osapuolen kiinnostuksen puutteen vuoksi. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
24/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Jos mies, niin runkkari. Jos nainen, niin armoton vanhapiika. Ei tuon ikäinen opi enää ottamaan muita ihmisiä huomioon.

Vierailija
25/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin huonosta seksistä pitävälle miehelle voi mennä. Mutta aikuiselle ihmiselle ei viitsi alkaa opettamaan tavallisia temppuja.

Vierailija
26/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-vuotias neitsytmies ja pelottaa, että tämä on tulevaisuuteni...Joudun jo nyt pohtimaan, että olenko ihmisille "red flag" vaikka olen muuten täysin normaali, työssäkäyvä ihminen:(

Vierailija
27/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tuossa iässä ihan realistista olettaa, että juna on jo mennyt.

Vierailija
28/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen M35, enkä ole seurustellut. Ei ole edes kavereita. Mutta en ole tehnyt tuosta seurustelujutusta ongelmaa itselleni, koska viihdyn parhaiten yksin enkä jaksa tuhlata aikaa sen miettimiseen mitä muut minusta ajattelevat.... luultavasti eivät mitään, kaikilla on omat ongelmansa : D

Homon on myös vaikea löytää seurusteluseuraa, koska homomaailmassa niin monilla on kiinnostuksen kohteena vain seksi ja ällöttävät fetissit. Mieluummin olen yksin kuin tuommoisten kanssa.

Vierailija
29/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei red flag niin maybe fag

Vierailija
30/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai 36-vuotiaana pitäisi jo lopettaa eläminen ja mennä vanhainkotiin?

Vierailija
31/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt red flag, mutta light red. Selvittäisin ensiksi, ettei ole omassa äidissään kiinni, tämä on pahin syy mikä voi olla. Olen rikkonut itseni pahasti mammanpoikien kanssa, joten ei koskaan enää sellaista ja kaikkea sitä anopin manipulaatiota ja kiusaamista, jossa aikuinen poika on vain sätkynukke. Autismin kirjolaiset menee, ujot, nörtit, burgerit ym. menee, mutta ei mammanpojat.

Vierailija
32/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globaalisti kasvava ilmiö, joten ihmisten on sopeuduttava siihen asenteissaan. Löytyy ihan tilastotietoa maittain.

Vierailija
33/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29-vuotias neitsytmies ja pelottaa, että tämä on tulevaisuuteni...Joudun jo nyt pohtimaan, että olenko ihmisille "red flag" vaikka olen muuten täysin normaali, työssäkäyvä ihminen:(

On sulla ja ongelmat

Vierailija
34/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että jos on 36-vuotiaaksi saakka elänyt ilman seurustelusuhteita, niin ei ole ylipäänsä alkanut elää. Aktiivinen, sosiaalinen, hauska ihminen, jolla on normaalit sosiaaliset taidot ja ystävyys- ja tuttavuussuhteita muihin ihmisiin kouluvuosista alkaen, ei jää ilman seurustelusuhteita.

Vierailija
35/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi pelkäämisen sijaan tehdä asialle jotain?

Vierailija
36/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkekaa nyt red flaginne vaikka.... tiedätte minne.  Green flag sen pitäisi olla, eli sinkku, vapaa, saa painaa, 

Vierailija
37/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että jos on 36-vuotiaaksi saakka elänyt ilman seurustelusuhteita, niin ei ole ylipäänsä alkanut elää. Aktiivinen, sosiaalinen, hauska ihminen, jolla on normaalit sosiaaliset taidot ja ystävyys- ja tuttavuussuhteita muihin ihmisiin kouluvuosista alkaen, ei jää ilman seurustelusuhteita.

Et taida ymmärtää ruman ihmisen elämästä ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassa yhtään mitään.

Vierailija
38/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollekin huonosta seksistä pitävälle miehelle voi mennä. Mutta aikuiselle ihmiselle ei viitsi alkaa opettamaan tavallisia temppuja.

Hah! Älä nyt naurata.  Eiköhän jokaisen uuden kumppanin kohdalla joudu opettelemaan ihan uudet seksikäytännöt. Lisäksi huonoa seksiä saa tasapuolisesti niin kokemattomilta kuin kokeneiltakin. Kokemus ei tarkoita mitään.

Vierailija
39/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Älä nyt naurata.  Eiköhän jokaisen uuden kumppanin kohdalla joudu opettelemaan ihan uudet seksikäytännöt. Lisäksi huonoa seksiä saa tasapuolisesti niin kokemattomilta kuin kokeneiltakin. Kokemus ei tarkoita mitään.

Jos sulle kelpaa niin senkun painat mummoikäisiä impiä. Kukaan ei estä.

Vierailija
40/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma. Jos muuten on fiksu ja saman henkinen ja kemiat kohtaa niin ei mua ainakaan kiinnosta kuinka monta kertaa joku aikuinen on seurustellut tai harrastanut seksiä.

Niitä jotka täällä puhuvat seksistä ”temppuina” tai seurustelusta ”kokeneisuutena” tai olettavat että seurustelu = sosiaaliset taidot, en kyllä huolisi. Kuulostaa teinijunteilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä