Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 36-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut ”red flag”?

Vierailija
18.07.2021 |

Miten on?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori klupu vielä.

Vierailija
2/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori klupu vielä.

🤣

No ei kai ihan sentään, mutta kiitoksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se.

Vierailija
4/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttis?

Vierailija
5/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. - Ellei itse ee siitä ongelmaa. Taas viime viikolla katsoin leffan 40 v. ja neitsyt (engl. The 40 Year Old Virgin), Samaisun hieman sen pääosassa olevaan Andyyn.  Andy Stitzer on 40-vuotias, joka on mielestään tyytyväinen tähänastiseen elämäänsä. Hänellä on hyvä työpaikka kodinkoneliikkeessä ja hänellä on suuri kokoelma sarjakuvia ja toimintafiguureja. Mutta jokin Andyn elämässä vaivaa hänen ystäviään, Andy on edelleen neitsyt. Andy ei pidä sitä kummoisena asiana, mutta ystävät kylläkin.

Mutta kummen tahdon mukaan sinä Ap haluat elää läheistesi vain omien valitojesi? Eli haluatko edes yrittää saada tyttöystävää, vai oleko niinkuin minä,  että elelet yyyväisenä sinkkuna avoimesi ja ennakkoluulottomasti. Jos potenttiaalinen kumppaniehdokas osuu kohdalle voin harkia parisuhteeseen asetumisa mutta ellei, niin jatkan sinkkuna.

On tietysti mahdollista, että elän loppuikäinkin sinkkuna. - Mutta olisiko se oikeasti niin kamalaa? 

- Toivottvasti sinulla on kuitenkin muita läheisiä ihmissuhteita, vaikka se yksi ja erityinen puuttuukin 

Vierailija
6/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttis?

Ymmärtääkseni nämä ovat yleensä miehiä...?

Ap

Vierailija
7/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on minulle. Mutta kuten huomaat kaikki meistä on erilaisia.

Vierailija
8/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. - Ellei itse ee siitä ongelmaa. Taas viime viikolla katsoin leffan 40 v. ja neitsyt (engl. The 40 Year Old Virgin), Samaisun hieman sen pääosassa olevaan Andyyn.  Andy Stitzer on 40-vuotias, joka on mielestään tyytyväinen tähänastiseen elämäänsä. Hänellä on hyvä työpaikka kodinkoneliikkeessä ja hänellä on suuri kokoelma sarjakuvia ja toimintafiguureja. Mutta jokin Andyn elämässä vaivaa hänen ystäviään, Andy on edelleen neitsyt. Andy ei pidä sitä kummoisena asiana, mutta ystävät kylläkin.

Mutta kummen tahdon mukaan sinä Ap haluat elää läheistesi vain omien valitojesi? Eli haluatko edes yrittää saada tyttöystävää, vai oleko niinkuin minä,  että elelet yyyväisenä sinkkuna avoimesi ja ennakkoluulottomasti. Jos potenttiaalinen kumppaniehdokas osuu kohdalle voin harkia parisuhteeseen asetumisa mutta ellei, niin jatkan sinkkuna.

On tietysti mahdollista, että elän loppuikäinkin sinkkuna. - Mutta olisiko se oikeasti niin kamalaa? 

- Toivottvasti sinulla on kuitenkin muita läheisiä ihmissuhteita, vaikka se yksi ja erityinen puuttuukin 

Hei.

Tuo on hyvä huomio että vaivaako sinkkuus oikeasti vai sen takia että ”kuuluisi” olla kumppani.

Kai minä kaipaan eniten (syvää) yhteyttä toiseen ihmiseen.

Valitettavasti tällä hetkellä minulla ei ole oikeastaan läheisiä ihmisiä.

Ainakaan sellaisia joiden seurassa tulisin kuulluksi/nähdyksi/arvostetuksi.

Olen muuten nainen.

Ap

Vierailija
9/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttis?

Moni aidosi k-i-l-t-t-i  elää sinkkuna uhriutumata ja tekemättä asiasta numeroa ja vailla tarvetta tehdä asiasta eritystä meteliä, ettei heidän rinnallaan ole myöskään koskaan elänyt kumppania. 

Vierailija
10/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu siitä toisesta osapuolestakin? Jos hän on kokenut niin voisin kuvitella, että ei kiinnosta. Minä taasen olen itsekin kokematon, joten ei se mulle mikään kynnyskysymys olisi.

Vierailija
11/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minua ainakaan haittais vaikka on seurustellu pariin otteeseen

M34

Vierailija
12/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jotain on mennyt kovasti eri tavalla elämässä kuin useimmilla muilla ja onhan siihen syynsä.

Se, että viettää iltansa äitinsä ikäisten naisten parissa tällä palstalla on yksi niistä, tosin todennäköisimmin myös seuraus jostain, mikä alunperinkin on mennyt pieleen.

Kontula et al tutkimus kertoo, että jos ensimmäinen yhdyntä on kokematta siihen mennessä, kun täyttää 30, se todennäköisesti myös jää kokematta.

Vierailija
13/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se riippuu siitä toisesta osapuolestakin? Jos hän on kokenut niin voisin kuvitella, että ei kiinnosta. Minä taasen olen itsekin kokematon, joten ei se mulle mikään kynnyskysymys olisi.

Ja lisään vielä, että ennemminkin se olisi yhdistävä asia. Mutta ei sekään silti tarkoita, että me oltaisiin sopivat toisillemme vain kokemattomuutemme ansiosta.

Vierailija
14/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

Tuo on hyvä huomio että vaivaako sinkkuus oikeasti vai sen takia että ”kuuluisi” olla kumppani.

Kai minä kaipaan eniten (syvää) yhteyttä toiseen ihmiseen.

Valitettavasti tällä hetkellä minulla ei ole oikeastaan läheisiä ihmisiä.

Ainakaan sellaisia joiden seurassa tulisin kuulluksi/nähdyksi/arvostetuksi.

Olen muuten nainen.

Ap

Sanosin, että sukupuolella ei tässä kohtaa pitäisi olla mitään merkitystä. - Mutta toivoisin sinun löytävän läheisiä ihmissuhteita ensi-sijaisesti koska saattaisi tulla paineita, jos kumppanis tulisi olla sinulle "koko maailma". - Tietenkään nämä asiat eivät ole täysin vastakkaiset. - Eli hyvin voit kohdata ja löytää kumppanin itsellesi mutta edelleen yrittää tutustua ja saada itsellesi kavereita ja mahd jopa ystäviä elämääsi.   

Vierailija
15/51 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Haittaisiko jos ei seksinkään saralta ole kokemusta?

Vierailija
16/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sukupuolesta, naisella ei haittaa mutta miehellä kyllä.

Vierailija
17/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan nainen, koska voi hyvin olla ettei vain ole löytänyt ketään eikä halua seurustella vain seurustelun vuoksi.

Vierailija
18/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Haittaisiko jos ei seksinkään saralta ole kokemusta?

Ei naisen kokemattomuus ole koskaan haitta.

Vierailija
19/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, heihin suhtaudutaan kuin friikkeihin joita vältellään kuin ruttoa oli kumpi sukupuoli tahansa. Heitä ei haluta opettaa jne. koska kaikki nämä seurustelu ym. asiat olisi heistä pitänyt kokea jo ala tai vähintään ylä-asteella ja viimeistään lukio/ammattikoulussa, muuten on auttamatta pohjasakkaa. T: Pohjasakka

Vierailija
20/51 |
19.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla esim. erityisaikuinen. Mutta jos ei ole, on red flag.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan