Miksi sä valvot?
Mä istun Onnibussin yläkerrassa matkalla mummolaan. Väsyttäs, mutta jotenkin ei pysty sit kuitenkaan rauhottumaan että nukahtais. Mut kesäyö! :)
Kommentit (37)
Pääsin just töistä. Mihin päin olet menossa? Saatoin tulla sua hetki sitten vastaan.
Olen Yhdysvalloissa, katson telkkaria ja nautin valkoviiniä ihanan miehen seurassa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 02:51"]Olen Yhdysvalloissa, katson telkkaria ja nautin valkoviiniä ihanan miehen seurassa.
[/quote]
Ja silti palstailet täällä
Koko päivä on mennyt puuhatessa kaikkea enkä ole ehtinyt vielä nukkumaan. Myöhään illlalla kävin vielä 10km lenkillä, sitten suihkussa ja äsken tein ekaa kertaa ruokaa tänään :D Menee varmaan vähintään aamuviiteen että ehdin taas nukkumaan.
Join päivällä aivan liikaa kahvia. Hällä väliä, työtön yksineläjä ei häiritse ketään kukkuillessaan yöllä. Kohta koitan taas koisia. Herättyäni syön hiukan, kävelen piiitkän lenkin enkä läträä kahvin kanssa. Siten pääsen illalla takaisin tavalliseen unirytmiin.
Mä oon öissä töissä enkä missään myymälöissä ha, vähän jäissä, tänään illalla pienissä häissä!
Unirytmi ollut jo 3 vk sekaisin. Nukkumisaika on klo 05-12 välillä
Minäkin olen yhdysvalloissa ja syömässä illallista. Silti palstailen.
Lapsella tuli asken verta nenassa joten hoidin hanta ja oma nukkumaan meno viivastyi.
39 asteen kuume ja helle ei oo mikään paras yhdistelmä jos yrittää nukkua
Kävin pissalla. Taas. Rv38 menossa ja unista ei ole ollut tietoakaan aikoihin..
En saa nukuttua, jo kolmas yö menossa näin. Aamulla töihin meno pariks tunniks sitten lapsien hoitamista aamupäivään ja sitten taas töitä muutama tunti, tiedän että olen huomenna ihan rätti, en vaan osaa mennä nukkumaan. Sängyssä vaan makaan silmät auki jos sinne menen. Outoa
Kuumuus valvottaa... tääkin raskaana tosin vasta viikolla 26 mutta nro 19! I feel you!
Koska jäin stalkkailemaan teidän sivua :)
Mukavahan tää sivu on, saa naurahdella
- Murrosikäinen teinityttötenava
Paska olo josta avaudun täällä, no onneks sen aiheuttaja kuorsaa tyytyväisenä :(