Lättylittana peppu kuntoon.
Kommentit (10)
Minä olen saanut lättäpepusta pyöreän pelkillä kyykyillä. Salille olen liian laiska, mutta on toi näyttäny pelkillä kyykyilläkin pyöristyneen :D Ja kyykkyjä teen kahtia erillaisia neljänä päivänä viikossa, vähintään 200 kyykkyä/kyykkypäivä.
En minä ole ainakaan saanut millään. Kuntosalillakin tuli treenattua pari vuotta. Se johti siihen, että käsivarret ja jalat tulivat suorastaan miehekkään lihaksikkaiksi, mutta perse pysyi leveänä ja litteänä. Vaikka ohjaaja laittoi ohjelmaani erityisesti pakaroihin kohdistuvia liikkeitä. Nykyisin hyväksyn että minulla on "lahnaperse" eikä muuta voi. Peitän ruman takapuolen sitten vaan vaatteilla ja korostan parempia puoliani.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 01:44"]En minä ole ainakaan saanut millään. Kuntosalillakin tuli treenattua pari vuotta. Se johti siihen, että käsivarret ja jalat tulivat suorastaan miehekkään lihaksikkaiksi, mutta perse pysyi leveänä ja litteänä. Vaikka ohjaaja laittoi ohjelmaani erityisesti pakaroihin kohdistuvia liikkeitä. Nykyisin hyväksyn että minulla on "lahnaperse" eikä muuta voi. Peitän ruman takapuolen sitten vaan vaatteilla ja korostan parempia puoliani.
[/quote]
Geenit?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 01:42"]Minä olen saanut lättäpepusta pyöreän pelkillä kyykyillä. Salille olen liian laiska, mutta on toi näyttäny pelkillä kyykyilläkin pyöristyneen :D Ja kyykkyjä teen kahtia erillaisia neljänä päivänä viikossa, vähintään 200 kyykkyä/kyykkypäivä.
[/quote]
Alapeukut? En väitä pepun kiinteytymisen tapahtuneen parissa viikossa, vaan pari vuotta tässä on jo kyykätty. Vajaa puolvuotta meni nähdä ekat muutokset pepussa ja vuoden jälkeen muutos näkyi jo selvästi. Jos olisin aktiivisempi pepputreenin suhteen, niin tuloksetkin tulisivat nopeammin.
Kyykkyjä, askelkyykkyjä, jalkaprässiä, salille hus.
Onkohan bodypumpista hyötyä? Siellä kuitenkin tehdään kai kyykkyjä ja askelkyykkyjä?
Lenkille, kyykkyjä, rappusien käyttäminen, venyttelyä, joogaa, jumppaa, pyöräilyä.. LIIKUNTAA!
Hyvät yöunet, säännöllinen elämäntapa, hyvä ravinto. Onhan näitä jotka ei liity asiaan mutta silti liittyy. ;)
Kyykkyjä ja paljon proteiinipitoista ruokaa.
Köyhän ja laiskan paras ystävä on kahvakuula. YouTubesta treeniohjeet. Ja sit sitä proteiinia.